Hallo,
ik heb laatst een Systeem samengesteld bij azerty en heb daar de volgende onderdelen gekocht:
Intel Core 2 Quad 2.4 GHZ (Processor)
Sapphire Radeon ATI HD3870 GDDR4 (Videokaart)
Asus P5E, Retail (Moederbord)
Thermaltake Toughpower (600W) (Voeding)
Zalman CNPS9700 LED (Processorkoeler)
Western Digital 500GB (Harde Schijf)
A-Data DDR2 2048MB/800dim (Rammodule)
CM 690 (Behuizing)
Samsung DVD-Writer 20x
Nou heb ik alles afgehaald en liep ik tegen een probleem aan,
1) nadat ik alles had ingebouwd en mijn Systeem wou aanzetten gingen alle koelers wel aan, m'n moederbord stond ook wel aan en zelfs mijn geluidskaart gaf wel licht.
het enige punt is dat mijn videokaart niet draait terwijl ik hem wel in een PCI-E 2.0 Slot heb en heb ook de 6Pin connector er wel in. ik heb zelfs op mijn stage de kaart in een pc gezet om te kijken of die wat deed en zelfs zonder de 6Pin connector ging die wel even draaien (paar sec) ben dus bang dat het niet aan mijn kaart licht.
Nou vraag ik mij af: waar kan het wel aan liggen???
Als er iemand is die mij verder zou kunnen helpen of misschien een paar tips heeft, alle hulp is welkom.
Bijvoorbaat dank
ik heb laatst een Systeem samengesteld bij azerty en heb daar de volgende onderdelen gekocht:
Intel Core 2 Quad 2.4 GHZ (Processor)
Sapphire Radeon ATI HD3870 GDDR4 (Videokaart)
Asus P5E, Retail (Moederbord)
Thermaltake Toughpower (600W) (Voeding)
Zalman CNPS9700 LED (Processorkoeler)
Western Digital 500GB (Harde Schijf)
A-Data DDR2 2048MB/800dim (Rammodule)
CM 690 (Behuizing)
Samsung DVD-Writer 20x
Nou heb ik alles afgehaald en liep ik tegen een probleem aan,
1) nadat ik alles had ingebouwd en mijn Systeem wou aanzetten gingen alle koelers wel aan, m'n moederbord stond ook wel aan en zelfs mijn geluidskaart gaf wel licht.
het enige punt is dat mijn videokaart niet draait terwijl ik hem wel in een PCI-E 2.0 Slot heb en heb ook de 6Pin connector er wel in. ik heb zelfs op mijn stage de kaart in een pc gezet om te kijken of die wat deed en zelfs zonder de 6Pin connector ging die wel even draaien (paar sec) ben dus bang dat het niet aan mijn kaart licht.
Nou vraag ik mij af: waar kan het wel aan liggen???
Als er iemand is die mij verder zou kunnen helpen of misschien een paar tips heeft, alle hulp is welkom.
Bijvoorbaat dank
Laatst bewerkt: