nieuw hier
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 19 jul 2009
Hallo,
ik weet niet of ik mijn vraag op de juiste plek plaats maar dat merk ik vanzelf wel.
Sinds ik een pc heb met daarop Vista icm IE 8 heb ik problemen bij het openen van erotische filmpjes/trailers. Ik krijg steeds de volgende melding:
De webpagina kan niet worden weergegeven
Mogelijke acties:
Verbindingsproblemen vaststellen
Meer informatie
• De internetverbinding is verbroken.
• De website is tijdelijk niet beschikbaar.
• De DNS-server is niet bereikbaar.
• De DNS-server heeft het domein van de website niet in een lijst.
• U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
• Als dit een (beveiligd) HTTPS-adres is, klikt u op Extra en vervolgens op Internetopties en Geavanceerd. Zorg ervoor dat de SSL- en TLS-protocollen zijn ingeschakeld onder de beveiligingssectie.
----------------------------------------------------
Ik heb al heel wat dingen geprobeerd om het te herstellen maar het lukt steeds niet. Wie heeft voor mij de gouden tip??!!
Alvast dank!
ps. hoop op een simpele oplossing want ik ben niet echt een pc wonder....
ik weet niet of ik mijn vraag op de juiste plek plaats maar dat merk ik vanzelf wel.
Sinds ik een pc heb met daarop Vista icm IE 8 heb ik problemen bij het openen van erotische filmpjes/trailers. Ik krijg steeds de volgende melding:
De webpagina kan niet worden weergegeven
Mogelijke acties:
Verbindingsproblemen vaststellen
Meer informatie
• De internetverbinding is verbroken.
• De website is tijdelijk niet beschikbaar.
• De DNS-server is niet bereikbaar.
• De DNS-server heeft het domein van de website niet in een lijst.
• U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
• Als dit een (beveiligd) HTTPS-adres is, klikt u op Extra en vervolgens op Internetopties en Geavanceerd. Zorg ervoor dat de SSL- en TLS-protocollen zijn ingeschakeld onder de beveiligingssectie.
----------------------------------------------------
Ik heb al heel wat dingen geprobeerd om het te herstellen maar het lukt steeds niet. Wie heeft voor mij de gouden tip??!!
Alvast dank!
ps. hoop op een simpele oplossing want ik ben niet echt een pc wonder....