ik heb van de week 2x me pc geformateerd omdat ik steeds bij opstarten een zwart scherm krijgt met daarop dat er iets is veranderd in de hardware of software, door een stroomstoring of de pc aan en uit is gegaan. Maar het rare is als dat gebeurt spring bij beelscherm zeg maar op standby...
Kan stysteemherstel doen enz.
veilige modus of normaal scherm opstarten (die staat al geselecteerd) en dat duurt ong 17 sec. spring bij beelscherm weer op het groene lampje en krijg ik het windows scherm weer te zien,,,
Nu heb ik al 2x geformateerd (alleen de c schijf dan waar xp op staat) maar blijf het probleem houden.
Diversen mense zeggen dan dat het aan me videokaart ligt er zit een Nividia geforce4 MX 440-SE (64mb) in
ik heb de update al opgehaald maar daar ligt het niet aan bij blijft het doen.....misschien dat ik ergens kan zien wat de conflicten zijn
Wie kan mij helpen please, ben teneinde raad
gr. marleen
Besturingssysteem Microsoft Windows XP Home Edition
Service Pack Service Pack 2
CPU Type AMD Athlon XP, 2000 MHz (15 x 133) 2400+
Kan stysteemherstel doen enz.
veilige modus of normaal scherm opstarten (die staat al geselecteerd) en dat duurt ong 17 sec. spring bij beelscherm weer op het groene lampje en krijg ik het windows scherm weer te zien,,,
Nu heb ik al 2x geformateerd (alleen de c schijf dan waar xp op staat) maar blijf het probleem houden.
Diversen mense zeggen dan dat het aan me videokaart ligt er zit een Nividia geforce4 MX 440-SE (64mb) in
ik heb de update al opgehaald maar daar ligt het niet aan bij blijft het doen.....misschien dat ik ergens kan zien wat de conflicten zijn
Wie kan mij helpen please, ben teneinde raad
gr. marleen

Besturingssysteem Microsoft Windows XP Home Edition
Service Pack Service Pack 2
CPU Type AMD Athlon XP, 2000 MHz (15 x 133) 2400+