problemen bij het zien van jpeg foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

rose23

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mei 2007
Berichten
4
ik heb foto's op cd gebrand (staan in jpeg). nu is men vraag : waarom kan ik deze nu niet op pc zien?
 
wat ervaar je zelf als je de cd in de cdspeler stopt en het probeerd te bekijken ?
 
ik steek de cd erin, klik dan2maal om foto te zien met nero photosnap image viewer, dan komt er te staan : loading of one or more plug-in files has failed.The plug-in files might be either corrupt or not valid.

zelfs met ander programma's lukt dit niet en heb ook al jpeg gedownload om deze te zien maar dit lukt ook niet.

groeten
 
staan die gebrande foto's op de huidige pc? Zo ja, kan je deze wel benaderen? Zo nee, kan je wel andere jpegs benaderen ?
 
neen die foto's staan niet op deze pc. En andere jpegs kan ik wel zien als ze op cd gebrand zijn behalve deze.
 
Misschien verkeerd gebrand of foutief gebrand, kan je ze op een andere PC wel bekijken?
 
neen kan ze ook niet op een andere pc zien.
nochtans staan er op dezelfde cd nog liedjes en een c.v. en dat kan ik wel zien en beluisteren op mijn pc en op een andere pc ook. dat is dus wat ik niet kan begrijpen waarom da de foto's ni lukken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan