Problemen bij instaleren nieuwe hardware

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hilgen

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2002
Hallo, ik heb problemen bij het instaleren van nieuwe hardware. Sinds ik een cd brander heb geinstaleerd,valt de computer uit ,en gaat dan opnieuw opstarten . Dit probleem heb ik nu ook met een digitale camera . Ik krijg dan bericht ,dat het systeem is hersteld van een ernstige fout ,en volgens een "Crash Analyse" van microsoft moet het aan een "Devise Driver" liggen .Wie kan mij vertellen hoe ik dit probleem kan verhelpen ,en hoe kan ik deze verwijderen? Met vriendelijke groet : Gerrit Hilgen.

op zich zijn dit soort problemen vaak heel simpel op te lossen en toch ook weer niet. Dat klinkt dubbelzinning en dat is het ook !

Er vanuit gaande dat je de hardware GOED hebt aangesloten............ (is dat zo?), kun je de volgende dingen proberen:

maak de installatie van de brander in apparaatbeheer eens ongedaan, start de pc opnieuw op en laat Windows de hardware detecteren en de daarbij behorende software installeren. Werkt het nu goed ? Dan de software van de branderfabrikant installeren, hetgeen in principe niet nodig is. (Ik kan echter niet "zien" welk merk en type brander je hebt, zodat ik daar niet helemaal zeker van ben)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan