Problemen bij installeren nieuwe graka

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kristofvinck

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2004
Nadat ik mijn oude kaart uit men pc haal en mijn nieuwe er insteek (en heb er normaal goed in gestoken). En ik zet daarna pc op dan zie ik alleen verschillende gekleurde strepen op mijn beeld. Hoe kan dit komen?

Ligt het aan feit dat ik oude driver nog niet uninstalled heb? Want sommige vermelden dat je oude driver pas na het installeren van de nieuwe kaart moet uninstalle andere zeggen dat je het voor installeren van de nieuwe kaart moet doen. Als ik oude kaart er weer insteek werkt alles weer prima.

Ok, nu heb ik nog een ander klein ongemakje. De nieuwe grafische kaart moet ik nu verbinden met hardrive, voeding en grafische kaart zelf. Ik weet alleen niet welke draad voor harddrive en voor de voeding is en ik weet niet waar ik ze moet op aansluiten want ik zie niet meteen een vrije aansluiting.

(ik kan geen foto's maken, maar de kabel die ik hiervoor moet gebruiken bestaat uit 3 deeltjes, kabel die ik moet verbinden met grafische kaart( dit vormt geen probleem) kabel met GP op (weet ik niet wat dat wil zeggen) en dan een nog een andere kabel)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan