problemen bij ophalen e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

claudiavc

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jul 2008
Berichten
4
Wij gebruiken al zeer lange tijd internet en e-mail bij FULLADSL, maar sinds
vanmorgen kan er geen mail meer binnengehaald worden. Ik krijg volgende
foutmelding:

De server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn
problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account:
'pop.fulladsl.be', Server: 'pop.fulladsl.be', Protocol: POP3, Poort: 110,
Beveiligd(SSL): Nee, Socket-fout: 10053, Foutnummer: 0x800CCC0F

Het rare is wel dat de internetbrowser wel normaal werkt.

Weet iemand raad?
 
Waarschijnlijk is er iets mis met de mailserver van je provider. De mail zal het wel weer gaan doen (als het probleem verholpen is) als het lang duurt zou ik de klantenservice bellen.
 
Bedankt voor je reactie.
Inderdaad, als het morgen nog niet gaat zal ik eens bellen.
 
Hallo Claudiavc,

Ik zit ook bij fulladsl en heb hetzelfde probleem.:confused:
Het ligt dus echt niet aan jou hoor...

Hopelijk is het morgen opgelost!
 
Laatst bewerkt:
Het probleem begint nu toch wel lang te duren :confused:, binnen een uur bel ik naar klantendienst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan