problemen bij opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nifter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2005
Berichten
4
Beste mensen,

Bij het opslaan van bestanden van het internet crasht internet explorer steevast. Ik post dit hier omdat het volgens mij veroorzaakt wordt door de "explorer" die je krijgt als je een bestand opslaat.

Bij het downloaden van bijvoorbeeld een mp3tje komt hij niet verder dan het ophalen van bestandsinformatie, bij het opslaan van een plaatje kom je in het "explorer" venstertje, maar als je van locatie wilt wisselen (van mijn documenten naar het bureaublad bijvoorbeeld)gaat het programma alsnog hangen. Het uploaden van een attachement geeft hetzelfde effect.

Ik heb geen problemen met het opslaan van bestanden in andere programma's, maar hetzelfde doet zich wel voor als ik een afbeelding exporteer uit Flash.

Heeft iemand een idee? Ik ben virus en spyware vrij. Alvast mijn dank voor jullie expertise.
 
Laatst bewerkt:
Internet Explorer, menu extra, Internet Opties Daar ff Cookies verwijderen doen en BEstanden verwijderen doen, doet hij het daarna nog steeds?
 
Dank je voor je snelle reactie, maar was het maar zo simpel...dat lost helaas niets op.
 
Yo wattup Dude, heb je vraag gelezen, als ik het goed begrepen heb,,, download je bestanden en of plaatjes van je internet explorer,

ten eerste zou ik even naar windows update gaan, meestal als ie crasht heb je toch last van spy or adware,
en watvoor servicepack heb je trouwens.....

maar je kan ook dit doen want bijna niemand gebruikt de standaar browser van internet explorer om bestanden van te kunnen downloaden of op te slaan.

gebruik een internet download manager of een internet accelerator.....

DAP niet gebruiken dus (Download Accelerator Plus) want je krijgt spyware mee......

Dus ikzelf gebruik Internet Download Manager, toest dit in google voor meer Info.

en of Stardownloader Pro, toest dit ook in google voor meer Info.... als dat niet werkt gozer, probeer dan om
Mozilla FireFox Browser te installeren..... misschien helpt dat wel,,

Veel Succes Kerel, and whatever you do, just be

SickWithIt
 
Yo SickWithIt, Vette Shizzle...

ik omzeil het probleem al door Firefox te gebruiken (die heeft zn eigen downloadmanager), maar daarmee is het probleem niet verdwenen: het uploaden van files lukt nogsteeds niet. Met "explorer" venstertje bedoel ik dus het venster dat je krijgt als je een document opslaat, of dat nu een word-bestand is of iets van het internet.

En ik ben helemaal up to date qua XP

Word up!
 
Yo Nifter, Maximum Respect,

Blij toe dat het je gelukt is, nu begrijp ik je vraag beter met het explorer venstertje, kijk even voor de zekerheid naar je internet opties en check je instellingen. en dit moet het zeker doen, download gewoon de internet download manager, (toets dit in, in google) en stel die als je default dowload manager in, geen zorgen nadat je je, je pc opnieuw reboot vraag ie dat, kies je voor ja, dus volgende keer als je op je internet explorer gaat browzen en je klikt op een link om iets te downloaden, gaat de IDM open en even kijken als ie dan wel download inplaats van je standaard explorer venstertje en je bent trouwens supersnel met IDM (Internet Download Manager), of je probeert Stardownloader Pro, hebben allebei dezelfde functies, the choice is yours,,,

Veel succes Gozer,,

and be,,,,

SickWithIt
 
Bedankt, maar met een downloadmanager omzeil ik het probleem alleen maar en kan ik nogsteeds niet uploaden.

Is er niemand die hier iets van weet...of zit ik op het verkeerde subforum?

Moet ik het logboek posten o.i.d?

Cheers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan