problemen branden DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Ik heb nero 701.4 de dvd barnder Sony DVD rw DRU-710A.

Bij het branden van een DVD krijg ip op het eind de meldig:
onbepaalde recorder fout.
kon einde "disc-ad-once"niet uitvoeren.
brand proces mislukt,

Wie kan mij helpen, alvast bedankt.

stond hij niet per toeval op multisessie

Hoezo op multisesie.

Ik heb de problemen van image naar DVD en ook van DVD naar DVD brandt.

dat was bij mij eens

gebruik je een ander merk van dvd of licht misschien aan de nieuwe nero 7

Ik heb een pentium 4 merk van de DVD is platinum plus 8X. Ik heb al meer met Nero 7 gebrand, maar nu gooit hij bijna op het eind de schijf eruit. Heb het bij Mycom gevraagd deze zeggen echter dat het niet aan de Sony brander kan liggen hij doet het of hij werkt totaal niet. Stop ik er gewoon een schijf in die al gebrand is leest hij hem wel gewoon.

Herschijfbare schjijf volledig wissen lukt ok niet onder nero 7.0.14
Dus waar kan het aan liggen, aan nero 7 of aan de DVD rw.

Laatst bewerkt:
Probeer eens een ander brandprogamma b.v. alcohol 120% of deepburner.
als het probleem dan niet komt weet je dat het aan nero ligt.
Zelf heb ik dat idee wel want ik gebruikte ook nero 7 maar ben weer terug gegaan naar nero 6.6.
Of probeer nero te deinstaleren en dan weer herinstaleren (tussendoor wel even computer herstarten)

nog even dit als hij wel leest maar niet goed brand dat zegt niets want lezen is minder intensief dan branden.

Ik vindt dat een goed idee, maar mochten andere nog een idee hebben zou ik dat graag horen, ik sta voor alles open, alvast bedankt..

Ik ben naar configuratiescherm gegaan en daar stond een icoon van Neroburights met een hangslot en deze heb ik aangeklikt en tot mijn verbazing stond deze op systeembeheer, deze heb ik aangepast voor iedereen, en als alles goed is zijn de test die ik gedaan heb goed door lopen hebben met DVD rw.
Ik ga nu slapen en kijk vanavond of alles goed gaat, iedereen bedankt die mij geholpen heeft.

Naar 8x op dvd zetten lukt niet.

Sorry ik zie dat ik op twee site's te gelijk bezig ben en dat is niet te bedoeling.
Dit is de goed site.

Laatst bewerkt:
Er werd gezegt dat ik nero 7 moest uinistall en gelijk weer nero 7 moest installeren.

Maar na de uninstall van nero 7 bleven er nog genoeg van nero open te staan.

Nu probeer ik weer nero 7 weer te installeren, maar dat lukt niet, ik krijg de volgende melding: In order to install nero7 ultra edition it is necessary to uninstall al nero productst except Nero NeroNet and Sipps. click ok if jou want all application to be uninstalled automatically or click or dick cancel if jou want to uninstall manually.

Na ok de melding: There is already a newer nero application on jour system.
Please uninstall the newer applications and start the installaltion again.

Maar na die melding kan ik niets meer doen????

wie kan mij helpen.

Laatst bewerkt:
Is er iemand die mij hier wat meer over kan vertellen hoe ik dit nu moet gaan oplossen?

Een oplossing voor je probleem heb ik niet maar wat je kunt proberen is misschien handmatig de mappen verwijderen en daarna ccleaner er even overheen draaien om de rest op te schonen.
Lukt de herinstallatie dan wel?

Heb het met de hand verwijdert. Nero pakte toen wel. Ben het nu aan het uittesten. Tot nu toe lukt het nog. Bedankt.

DVD getest en probleem is opgelost,

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan