problemen cmed player conceptronics

Status
Niet open voor verdere reacties.

panisb

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2002
Berichten
172
Mijn harde schijf (extern) wordt weliswaar herkend, maar ik krijg geen toegang meer tot de gegevens die er op staan. MAW hij is stuk. Met het het tooltje testdisk kan ik wel zien dat alles er nog op staat, maar hoe kan ik die gegevens nu naar een andere harde schijf kopieren. . Het zijn heel belangrijke gegevens die op die schijf staan en ik wil ze graag terug hebben, maar ik ben echt een leek met computers dus wie kan mij helpen?
 
Met dat tooltje TestDisk kun je ook de schijfgegevens herstellen, eerst laten analiseren en kijken welke fouten hij vindt en deze herstellen, meestal partitiefouten.

Maar hoe kun je met dit tooltje zien dat alles er nog op staat?

Je kunt natuurlijk ook de schijf uitbouwen en in de pc erbij hangen, en dan allerlei tools erop los laten.
 
Je kunt de door mij aangemaakte mappen zien. Ik ga er dan gemakshalve maar van uit dat de inhoud er ook nog is. Ik ben dus niet zo handig dat ik de harde schijf eruit haal en aan mijn pc hang. Dat gaat geheid mis. Is er dus een andere oplossing om de gegevens ervanaf te halen?
 
Deze b.v. klikkerdeklik

Of het zusje van TestDisk, Photorec, die kan heel goed films en foto's eraf krijgen.

Maar ik snap nog steeds niet hoe je met TestDisk mappen kunt zien, alleen als deze nu als partities worden gezien, was de schijf als dynamisch aangemaakt?
 
WHAHA mij niet vragen hoe dat kan want ik snap niet eens wat ik doe. Het is een externe harde schijf dus dat is wat je dynamisch noemt? Dat progje waar je het mee afhaalt heb ik dus inderdaad ook, maar HOE haal ik het er in hemelsnaam af? Bij mij kun je alleen met dat progje alleen repareren enzo. Maar afhalen....?
 
Welk progje bedoel je, eigenlijk zijn ze allebei hetzelfde, alleen pcinspector werkt in een grafische omgeving.

Beter is GetDataBack, maar dat kost geld, indien je het niet kunt "lenen".