problemen defender

• Onderwerp starter Onderwerp starter chif
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

chif

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2008
mijn windows defender schakelt zichzelf altijd uit ik heb one care is die er vrantwoordelijk voor? als ik hem aanzet en laat scannen stopt hij met een fout en vraagt hij om terug op te starten kan iemand me hierbij helpen? groetjes:confused:

ik heb super anti spyware (free edition):p op de lap top staan maar die vind niks heb nu wel een scan laten doen door malware en die vond 14 geinfecteerde scans heb ze in quarantine gezet zal nu maar even afwachten zeker?
heb momenteel windows one care, threatfire, de bovenvermelde sas en die ( dank u) malware zijn er nog programma's die ik kan installeren of zijn er die ik beter kan deinstalleren omdat ze elkaar kunnen tegenwerken???

o ja heb ook mcafee site advisor hopelijk kan ik zo beter problemen voorkomen

Onecare staat niet bekent als één van de beter scanners, dus wat ik zou veranderen is alleen een andere al dan niet gratis Anti-virus scanner.
Verder laat de twee scanners af en toe scannen.

dat wist ik niet kreeg bij aankoop lap top de mogenlijkheid om onecare aan halve prijs te kopen hoor veel positief over avg heb je mischien nog andere die ik kan proberen? en mogen die samen draaien of zou dat stom zijn?:D

ca va ga eens kijken, ik veronderstel dat je bedoelt dat ze niet samen mogen draaien he?
dacht eerst dat dat alleen was met firewall heb weer iets bijgeleerd THANKS:thumb:

Niet samen draaien, maar ook niet meer dan één AV scanner installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan