Problemen die ik niet kan plaatsen :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Perono

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2004
Berichten
39
Hey ik heb pas mijn windows moeten fixen omdat ik die AntiVirus XP zat was want hij blokkeerde me internet toegang op sommige sites e.d. dus ja.....ik F10 indrukken en de computer zichzelf laten herstellen.......nu heb ik echter een probleem, of eigenlijk meerdere......

1. Ik krijg GEEN geluid meer binnen vanaf het internet....dus als ik naar bijv. youtube ga zie ik alleen het filmpje maar hoor ik geen geluid, terwijl ik bestanden die op mijn computer zelf staan wel kan zien+horen
Ook als ik op bijv. hyves muziekje wil afspelen hoor ik niks.....hij wilt niet eens beginnen met spelen

2. Ik wou windows live messenger installeren maar kreeg deze melding: "A critical update is needed. To continue this installation, you need to install Windows Update Agent 5.8.0.2469 or later."
Nu moest ik deze op de WindowsUpdate site eraf halen maar ook dit lukt niet. Ik weet niet wat het is maar het wilt simpelweg niet..........

Hoop dat iemand mij kan helpen.


MVG,
Pjer
 
VLC is een audio-programma of iets toch? Maar zo iets heb ik al dus denk niet dat het em daar aan ligt......ik krijg gewoon geen geluid te horen bij filmpjes die ik vanaf internet bekijk. Gewoon vanaf me desktop of zo iets doet alles normaal.....maar het gaat er om dat het niet wil vanaf het internet.
 
dat zijn codec's en geen audiostuurprogramma
je geluid doet het ja maar je hebt voor veschillend extensies dus nog codec' nodig
 
Laatst bewerkt:
heb em geinstalleerd maar hoor nog steeds geen geluid als ik bijvoorbeeld een filmpje op youtube wil checken..........
 
Nope. Maar ik vind het sowieso al vreemd want hiervoor hoefde ik helemaal geen codecs of dergelijke te installeren dus ik begrijp er sowieso al geen **** van wat er gebeurd is. En believe me.....het is vet irritant man :shocked:
 
Hoi,

ook al gekeken bij de internetopties??

Internetopties --> geavanceerd... vervolgens kijken welke vinkjes er aangevinkt zijn onder multimedia.

mvg,


Jos
 
windows toets met pause/break drukken.
dan naar hardware
apparaatbeheer
kijken waar uitroeptekens staan
drivers installeren
klaar
 
Hardware Toevoegen:

(SCVHOST.EXE BEENDIGD)
Hardware Toevoegen Wizard:

Ja, Ik heb mijn hardware al aangesloten. --> Onderste Optie --> Selecteer de hardware in de lijst --> Geluid en ..... --> Audio Codecs


Ik had meestal svchost afgesloten waardoor ik geen geluid meer kreeg.
Opstarten was ook een optie uh.. miss heb je hier iets aan

Sander aka KnooL
 
Ok en hoe kan ik die svchost weer aandoen mocht ie uitstaan want als ik hardware toevoegen heb gedaan en alles wat je zei gebeurt er niks bijzonders of zo:S
Dus ik vraag me af of ik misschien iets fout heb gedaan...ik zag rechts in een lijstje audiocodecs staan en drukte op volgende en toen was het klaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan