Problemen Dolby Suround op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Namleppa

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2008
Dag mensen, Ik heb laatst een pakket gekocht van Logitec.
Diegene met de 6 bokjes erbij en 1 subwoofer.
Als ik deze aansluit op mijn beeldscherm dan gebruikt hij 2 bokjes, links en recht voor, en de helft van de subwoofer. Uit de rest komt geen geluid!

Ik heb net wat fotos gemaakt, sorry van de kwaliteit
mijn mobiel heeft geen goede camera :p

dsc00437cn1.jpg

dsc00439fv7.jpg

Ik ga vanmiddag een Xbox 360 kopen.

Kan je daar het; roze, groene en zwarte kabeltje van dit suroundsysteem wel op aansluiten?

Boks 1 en 2 doen het dus helemaal. Boks 3 (de subwoofer) voor de helft.

De rest doet het niet.

Help mij alsjeblieft!

Hoi,

Je moet ze niet op het beeldscherm aansluiten maar op de geluidskaart zelf volgens mij en dan moet je geluidskaart ook nog 5.1 ondersteunen.

Modag

Hoi,

Je moet ze niet op het beeldscherm aansluiten maar op de geluidskaart zelf volgens mij en dan moet je geluidskaart ook nog 5.1 ondersteunen.

Modag

Ik geloof dat er geen geluidskaart in of op mijn tv zit en anders kan ik hem daar niet op aan sluiten, ik kan alleen de plug in de headphones input stoppen :O

Hoi,

ik neem aan dat we het over een pc hebben he.

Modag

Hoi,

Ik zie het al je wil deze op de tv aansluiten die ondersteund geen dolby suround dus dat gaat niet lukken.
Sorry maar op de foto zie geeneens een tv staan
Modag

Kan je waar je de x-box koopt even vragen.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik zie het al je wil deze op de tv aansluiten die ondersteund geen dolby suround dus dat gaat niet lukken.

Modag

dat is balen.

ondersteund een xbox het wel?
Anders moet ik ook een nieuwe tv kopen.
Katsjing ;)

Hoi,

Zoals ik al schreef vraag even waar je de x-box koopt of die 5.1 ondersteund en troost je je hoeft geen nieuwe tv te kopen want na mijn weten bestaan die nog niet met 5.1

Modag

Ps welkom op Helpmij.

Hoi,

Zoals ik al schreef vraag even waar je de x-box koopt of die 5.1 ondersteund en troost je je hoeft geen nieuwe tv te kopen want na mijn weten bestaan die nog niet met 5.1

Modag

ik heb hier een plaatje, 2 zelfs,

kijken

xbox_360_pc_back.jpg

360back1copy.jpg

Bij het eerste plaatje zitten de 3 inputs, bij de 2e niet.
Ik geloof dat bij de 1e, dat ie is opengeschroeft.
klopt dat?

Hoi,

Ben niet zo heldhaftig hoor, maar succes met de aankoop en het 5.1 geluid.

Modag

Hoi,

Mits al je zeker weet dat geslaagd ben,maar daar ga ik wel van uit alvast gefeliciteerd.

Modag

die foto van boven is geen xbox maar skin.
het is iemand die zijn pc in de omhulsel heeft gebouwed.
de foto er onder die is wel een xbox.

Makkelijkste is een Dolby Surround versterker neer te zetten, daar kun je dan alles op aansluiten en ben je zeker van volledige dolby surround ondersteuning voor al je apparaten!

wil je dolby digital suround op je xbox 360 dan moet er op je surround set zowieso een digitale uitgang zitten (optisch) anders kan het niet volgens mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan