Gunneweg
Verenigingslid
- Lid geworden
- 22 okt 2002
- Besturingssysteem
- Windows 10 22H2
Ik heb voor de installatie van W10 eerst een image van W7 gemaakt. Op een ander partitie gezet en daarna op deze partitie W10 geïnstalleerd. Tot zover ging alles goed allebei de Windows versies werkten.
Nu bleek dat de partitie die ik gemaakt had voor W7 te klein was 150 mb.
W7 stond op de C schijf en W10 staat op de E schijf. Ik had een opstart menuutje gemaakt en het werkte allemaal zoals ik gedacht had.
Omdat de W7 schijf te klein dacht ik met een partitiemanagers de C schijf te vergroten met de vrije partitie op dezelfde schijf.
Nu bestaat deze C-partitie nog wel, maar daar staat nu W10 op, maar ik kan de W7 niet meer benaderen, dus start mijn PC op met W10.
Alle programma's werken (nog) niet optimaal op W10 dus ik zou graag weer de twee opstart mogelijkheden hebben zodat ik dat op mijn gemak kan regelen.
Ik hoop dat ik duidelijk genoeg heb uitgelegd
Ik maakt gebruik van Windows 7 ultimate

Nu bleek dat de partitie die ik gemaakt had voor W7 te klein was 150 mb.
W7 stond op de C schijf en W10 staat op de E schijf. Ik had een opstart menuutje gemaakt en het werkte allemaal zoals ik gedacht had.
Omdat de W7 schijf te klein dacht ik met een partitiemanagers de C schijf te vergroten met de vrije partitie op dezelfde schijf.
Nu bestaat deze C-partitie nog wel, maar daar staat nu W10 op, maar ik kan de W7 niet meer benaderen, dus start mijn PC op met W10.
Alle programma's werken (nog) niet optimaal op W10 dus ik zou graag weer de twee opstart mogelijkheden hebben zodat ik dat op mijn gemak kan regelen.
Ik hoop dat ik duidelijk genoeg heb uitgelegd
Ik maakt gebruik van Windows 7 ultimate