Problemen door waarscheinlijk te zwakke voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjoerd-123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mei 2006
Heey luitjes!!

Ik heb met volle trots maandag een nieuwe computer aangeschaft maar ik heb een probleem, Wanneer ik een game opstart dan loopt de pc volledig vast en word hij opnieuw opgestard:( . Mijn specs zijn:
*350 watt codegen voeding( Wat mij te weinig lijkt)
*Amd athon 64 x2 3800 Dualcore processor:cool:
*Asus 8AN-Sli Se moederbord
*Ati radeon x1600pro
*1024 Mb DDR geheugen(kingston)
*Maxtor Sata 300 Gb Harde schijf
*Dvd spelertje
*Dvd Brander
*Nog 1 losse Koeler (80mm)

Ik heb op deze site: http://www.extreme.outervision.com/psucalculator.jsp
het wattage berekend voor welke voeding ik nodig zou hebben, Deze geeft aan dat ik 385 watt (minimaal) Nodig heb. Ik heb zelf ook mijn twijfels of de grafische kaart kapot is. Kan iemand mij raad geven of het de voeding is? Want ik heb weinig zin om +-75 euries kwijt te zijn aan een nieuwe voeding en daar nog niets mee opschiet.:confused: Ik hoop dat iemand mij kan helpen! bedankt alvast, Groets sjoerd

Je kan toch terug voor garantie.

350 watt met een dual core ?
vraag voor een zwaardere voeding minimaal 400 als je sli draai neem dan 580watt

Dan kan je dat toch gewoon omruilen, je weet toch nergens van, je pc doet het niet.

hmm, pc zelf samengesteld en een kast genomen waar de voeding bij in zat voor een niet al te hoge prijs? Tja dan zul je zelf een andere voeding moeten kopen.

Is de computer naar jouw wens(specificaties) geconfigureerd bij een computerboer dan zou ik gelijk teruggaan en vragen om een zwaardere voeding, en melding maken van twijfels over je videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan