Problemen downloaden van norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

wzshop

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Beste mensen,

Ik heb een betaald pakket bij norton. Enkele dagen geleden gaf hij aan dat hij geupgrade moest worden, Hiervoor diende ik eerst het hele programma te uninstalle van de computer. Dat heb ik gedaan en ik heb de 'setup.exe' gedownload. Echter, als ik het programma opstart zegt de norton download manager: 'communicatie fout'. Hij kan dus niet downloaden. Dit is nu al enkele dage bezig dus ik denk niet dat dit aan de server van norton ligt... Iemand een idee?

vriendelijk bedankt!

Misschien een beetje offtopic, maar dit lijkt me een mooi moment om afstand te doen van die oude Engelse motorfiets.
Neem een gratis virusscanner, zijn zeker niet slechter.:thumb:

Misschien een beetje offtopic, maar dit lijkt me een mooi moment om afstand te doen van die oude Engelse motorfiets.
Neem een gratis virusscanner, zijn zeker niet slechter.:thumb:

inderdaad. Ik heb nog 300 dagen dus ik wou die graag eerst even opmaken. Iemand anders die een idee heeft?

hallo iedereen ..,,

een gratis virus scanner is egt wel wat minder maar het norton probleem zou ik niet weten ik heb zelf nu nog norton 2006 maar ik wil overgaan op kaspersky die is volgens myn broer wel beter!

doeiii iedereen;)

Beste mensen,

Ik heb een betaald pakket bij norton. Enkele dagen geleden gaf hij aan dat hij geupgrade moest worden, Hiervoor diende ik eerst het hele programma te uninstalle van de computer. Dat heb ik gedaan en ik heb de 'setup.exe' gedownload. Echter, als ik het programma opstart zegt de norton download manager: 'communicatie fout'. Hij kan dus niet downloaden. Dit is nu al enkele dage bezig dus ik denk niet dat dit aan de server van norton ligt... Iemand een idee?

vriendelijk bedankt!

Je hebt een verstandige broer. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan