Problemen draadloos internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

RLENDJ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
Hallo,

Thuis hebben wij draadloos internet en gewoon met een kabel. Sinds een paar weken hebben we er een laptop bij. Daar maakte we dus gebruik van draadloos internet. Werkte allemaal prima. Maar sinds vanmiddag lukt dat niet meer. In het venster waar je kunt kiezen met welk netwerk je verbinding wilt maken staat bij het netwerk dat van ons is:

" De instellingen die op deze computer zijn opgeslagen komen niet overeen met de vereisten van het netwerk. "

Werk tijdelijk maar met een stekkertje in m'n laptop. Maar handig is het niet.

Weet iemand hier raad mee, hoe ik dit kan oplossen?

Bijlagen

• My-WiFi.jpg
    My-WiFi.jpg
    41,3 KB · Weergaven: 35
Deze foutmelding ( oftewel melding ) komt voor als je perongeluk met je instellingen hebt liggen spelen van het desbetreffende netwerk.

Als je weet welke versleuteling en dergelijke je op router hebt ingesteld , klik dan gewoon op instellingen dan kom je bij de instellingen die je hebt gemaakt op laptop bij je My-Wifi netwerk.
Vul hier even de juiste gegevens in , zoals versleuteling , de key etc.

Mocht je niet weten welke versleutelingen je hebt gebruikt kijk je even in je router voor de instellingen daarna doe je hetzelfde zoals ik hierboven vermeld heb.

Veel succes:thumb:

Deze foutmelding ( oftewel melding ) komt voor als je perongeluk met je instellingen hebt liggen spelen van het desbetreffende netwerk.

Als je weet welke versleuteling en dergelijke je op router hebt ingesteld , klik dan gewoon op instellingen dan kom je bij de instellingen die je hebt gemaakt op laptop bij je My-Wifi netwerk.
Vul hier even de juiste gegevens in , zoals versleuteling , de key etc.

Mocht je niet weten welke versleutelingen je hebt gebruikt kijk je even in je router voor de instellingen daarna doe je hetzelfde zoals ik hierboven vermeld heb.

Veel succes:thumb:

Ik heb hetzelfde probleem maar ik weet niet waar ik kan zien welke versleuteling is gebruikt enz, waar moet ik kijken om daarbij te komen? want ik snap niet goed wat je bedoelt:o

Ik heb hetzelfde probleem maar ik weet niet waar ik kan zien welke versleuteling is gebruikt enz, waar moet ik kijken om daarbij te komen? want ik snap niet goed wat je bedoelt:o

Graag je eigen vraag aanmaken aangezien het niet netjes en toegestaan is om in te breken in een topic van iemand anders.

Hoi !

In de router duiken en de beveiliging uitschakelen.

Daarna verbinding maken (liefst met een kabel) en de router opnieuw configureren.

Ik neem aan dat je de router resetten al geprobeerd hebt ?

Zo nee: dat eerst proberen.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan