Beste mensen,
Ik heb al enige tijd problemen met m'n draadloos netwerk. Ik zal je alvast zeggen dat ik een beetje een leek ben, dus ik hoop dat we eruit komen...
Ik heb een verbinding van Compuserve (breedband ADSL).
Al meerdere malen met Compuserve aan de lijn gehangen, zij zeggen dat m'n modem (een ZyXEL prestige 2602HW) stabiel is.
Ik gebruik een wireless network adapter van Sitecom (WL-113).
M'n PC draait op Windows XP.
Soms doet de verbinding wat-ie moet doen, maar regelmatig gaat hij heel erg traag doen en/of valt de verbinding weg. Ook krijg ik regelmatig deze dingen in beeld (hoop dat het lukt met die plaatjes want dat heb ik ook nog nooit gedaan):

Wie weet wat ik moet doen? Want ik word er een beetje gek van.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Ik heb al enige tijd problemen met m'n draadloos netwerk. Ik zal je alvast zeggen dat ik een beetje een leek ben, dus ik hoop dat we eruit komen...
Ik heb een verbinding van Compuserve (breedband ADSL).
Al meerdere malen met Compuserve aan de lijn gehangen, zij zeggen dat m'n modem (een ZyXEL prestige 2602HW) stabiel is.
Ik gebruik een wireless network adapter van Sitecom (WL-113).
M'n PC draait op Windows XP.
Soms doet de verbinding wat-ie moet doen, maar regelmatig gaat hij heel erg traag doen en/of valt de verbinding weg. Ook krijg ik regelmatig deze dingen in beeld (hoop dat het lukt met die plaatjes want dat heb ik ook nog nooit gedaan):

Wie weet wat ik moet doen? Want ik word er een beetje gek van.
Alvast bedankt voor jullie hulp.