hallo mensen
ik zit met een probleem waar ik al veel aan heb geprobeerd te doen maar nog steeds niet gelukt is.
Ik heb pas een nieuwe videokaart (gigabyte HD4650).Ik krijg de hele tijd een foutmelding dat het goede stuurprogramma is geinstalleerd.
Dit is wat ik al geprobeerd heb.
Heb natuurlijk de drivers van de cd geinstalleerd.Werkt niet.
Toen drivers voor windows 7 gedownload maar nog steeds die foutmelding.
Heb heel veel al op internet gelezen en zag toen ergens iets over een hotfix staan.
Ook geprobeerd en nog steeds die foutmelding.
Ik weet nu echt niet weer wat ik nog moet proberen.
De videokaart doet et gewoon want ik heb wel gewoon beeld enzo.Ik kan alleen geen spelletjes spelen.Dan geeft ie aan dat er geen grafische kaart gevonden kan worden.
Ik heb windows 7 Ultimate 64bit.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Ik heb ook de oude drivers er al vanaf gehaald.
Oh en als ik de drivers van internet download dan start me computer alleen nog maar op na een systeemherstel en ben ik dus alles weer kwijt van die drivers.
Hoop echt dat iemand kan helpen.
Groeten tom
ik zit met een probleem waar ik al veel aan heb geprobeerd te doen maar nog steeds niet gelukt is.
Ik heb pas een nieuwe videokaart (gigabyte HD4650).Ik krijg de hele tijd een foutmelding dat het goede stuurprogramma is geinstalleerd.
Dit is wat ik al geprobeerd heb.
Heb natuurlijk de drivers van de cd geinstalleerd.Werkt niet.
Toen drivers voor windows 7 gedownload maar nog steeds die foutmelding.
Heb heel veel al op internet gelezen en zag toen ergens iets over een hotfix staan.
Ook geprobeerd en nog steeds die foutmelding.
Ik weet nu echt niet weer wat ik nog moet proberen.
De videokaart doet et gewoon want ik heb wel gewoon beeld enzo.Ik kan alleen geen spelletjes spelen.Dan geeft ie aan dat er geen grafische kaart gevonden kan worden.
Ik heb windows 7 Ultimate 64bit.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Ik heb ook de oude drivers er al vanaf gehaald.
Oh en als ik de drivers van internet download dan start me computer alleen nog maar op na een systeemherstel en ben ik dus alles weer kwijt van die drivers.
Hoop echt dat iemand kan helpen.
Groeten tom