Problemen en foutmeldingen windows live mail

• Onderwerp starter Onderwerp starter drive
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Wij hebben kortgeleden glaskabel gekregen. Alles was goed gegaan, behalve ons mailprogramma. We hebben de hele tijd geen mails kunnen ontvangen, nu zie ik dat er 3 binnen zijn. Maar er stonden nog in de outbox mails die we nog willen versturen, maar dat lukt niet. We krijgen de volgende foutmelding (in het kort):

account: pop.orange.nl
server: smtp.orange.nl
protocol: SMTP
Poort: 25
Beveiligd SSL: nee
Socketfout: 10060
Foutnummer: 0x800CCC0E

Zou iemand mij kunnen vertellen wat dit betekent en wat moet ik ertegen doen?

Ik heb de instellingen nagekeken, die zijn goed.

Ben je ook van provider geswitcht? Naar ziggo bijvoorbeeld? Ziggo blokeerd een heel aantal poorten namelijk :/

Waarschijnlijk is je poort 25 gesloten

Wij hebben kortgeleden glaskabel gekregen. Alles was goed gegaan, behalve ons mailprogramma. We hebben de hele tijd geen mails kunnen ontvangen, nu zie ik dat er 3 binnen zijn. Maar er stonden nog in de outbox mails die we nog willen versturen, maar dat lukt niet. We krijgen de volgende foutmelding (in het kort):

account: pop.orange.nl
server: smtp.orange.nl
protocol: SMTP
Poort: 25
Beveiligd SSL: nee
Socketfout: 10060
Foutnummer: 0x800CCC0E

Zou iemand mij kunnen vertellen wat dit betekent en wat moet ik ertegen doen?

Ik heb de instellingen nagekeken, die zijn goed.

Ikzelf heb bij wanadoo->orange->online gezeten, ben overgeschakeld naar ziggo. Maar zover ik weet zijn die pop3/smtpserver veranderd. Zie hieronder.

POP3: pop.online.nl
SMTP: smtp.online.nl
Protocol: POP/SMTP
Poort: 25(Staat standaard al goed.)

Laatst bewerkt:
Wij zijn inderdaad van provider geswitched. Namelijk van Ziggo naar KPN.

Ik heb de veranderingen aangebracht maar er gebeurt niets.
Ik zie bij beveiliging de poorten staan, die staan goed, maar daaronder staat dat je er een beveiligde verbinding voor nodig hebt. Die staan beide niet aangevinkt. Moet ik dat doen?

- Welke mailprovider heb jij in de MS Outlook staan?
- Bij welke provider zit je nu? (KPN)

Kun je nog even is uitleggen wat er nou fout gaat, ik snap het nog niet hellemaal.

Ik heb geen microsoft outlook, dus daar heb ik ook geen provider.
Wij waren bij de Ziggo en zitten nu bij de KPN.

Wat er fout gaat: ik open windows live mail, krijg wel berichten binnen, maar kan ze niet verzenden. Zodra ik mail wil verzenden, krijg ik de volgende foutmelding:

De taakverzoeken zijn voltooid.

Dat krijg ik nu de hele tijd. Eerst was het de foutmelding die ik in mijn eerste bericht had geschreven. O ja, de berichten zijn dus nog steeds niet verzonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan