problemen en suggesties via aida

Status
Niet open voor verdere reacties.

bibba

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2003
Mijn pc is een packard bell
Club 1500A
serienummer : T031500031
microprocessor : 500 Mhz AMD-K6
384 Sdram
Moederbord : Miami
Videokaart : nVidia Geforce 2MX/MX400 64Mb

Nu heb ik eens aida laten draaien en kreeg dit :

CPU : probleem, geen cpu L2 cache gevonden. Dit veroorzaakt misschienprestatieproblemen.

CPUID : suggestie, SSE wordt niet ondersteund. Pas uw pc aan zodat SSE wordt ondersteund.

Desktop : vertikale verversingssnelheid is 60 Hz
probleem, minstens 85Hz vertikale verversingssnelheid is voor normale beeldschermen aanbevolen.

Geheugen : suggestie, installeer meer intern geheugen om de prestaties te verbeteren
(daar wordt waarschijnlijk de sdram mee bedoeld?)

Ik ben een leek op gebied van pc, daarom vraag ik wat er allemaal met bedoeld wordt.
En wat ik eraan kan doen.

Heb je problemen met het systeem? Zolang je PC niet stuk is zou ik het ook niet proberen te maken ;)

Neen ik tot nu nog niets van problemen, maar zag dat staan. Dus dacht ik het maar eens te vragen.
Bedankt voor je reactie, grtz bibba.

Ik heb er ook niet het meeste verstand van hoor maar ik denkt het volgende:
cpu L2....dat zal wel niet op deze processor zitten (ouder model).
verversingssnelheid is 60 Hz.......Die kan je wel verhogen mits je VGA-kaart +bleeldscherm dit ondersteund, meer Hz is iets rustiger voor de ogen, Bureaubladeigenschappen>Geacanceerd>Beeldscherm
En het geheugen is de SDRAM ja, en of je dit wilt verhogen?? Valt wel mee toch? :)

Aida geeft gewoon aan welke mogelijkheden er allemaal zijn. Of alles door jouw specifieke hardware ook daawerkelijk ondersteund wordt is een tweede. Bij mij wordt ook meer NIET ondersteund dan wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan