problemen en verdenk de videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

metalshell

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2012
hallo

ik heb des ondanks een pc gekocht van iemand en hij blijft volhouden dat er niks mis is met die pc .

nu is het zo dat als ik een game speel (worldoftanks) online game dus , dat ik rare wazige strepen door het beeld krijg .
nu dacht ik dat het aan mijn scherm lag , omdat ik die ook had gekocht van iemand , en nu heb ik dus die scherm achter mijn laptop gedaan en beeld dupliceren , en dan de zelfde spel gespeeld en totaal geen strepen in beeld .

beetje vreemd dit vind ik .

hoe kom ik erachter wat het probleem is ?

de componenten zijn 2 maand oud en de videokaart is 4 maand oud , waat ook al een raar verhaal op zich is , computer kopen 2 maand geleden en videokaart 4 maand geleden , nu had hij gezegt dat hij een andere pc had die is gecrasht , voeding door gebrand zegt hij , maar ik vermoed dan dat deze videokaart in die pc zat , want wie koopt nou 2 maand van tevoren een videokaart , denk niemand .

en zodende denk ik dat die videokaart een klap heeft gehad .

ik heb hem dit ook gemaild , en wacht nog op antwoord , mocht ik meer weten van hoe of wat dan zet ik het hier neer .

graag jullie mening over wat ik kan doen en hoe ik erachter kom waar dei strepen weg komen .

hoi

mijn amd catalyst centrum zegt dat ik de laatste versie update heb dus zal wel goed zijn dan .
ik heb een saphire hd 7950

kan het ook aan de moederbord liggen of voeding ?

denk toch dat mijn scherm de geest gaat begeven , want op mijn televisie zie ik totaal geen strepen tijdens spelen .
en op die computer scherm zie ik dat wel .

heb toch nog even de furmark test gedaan en dit is het resultaat .

800.jpg
1080p furmark.jpg

1 is van de 800 resolutie en de andere van de 1080p

weet niet of hier wat uit tezien is ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan