• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

problemen Excel 2007 werkboek openen in excel 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

roeffie

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2013
Hallo

Ik heb een excel programma gemaakt in excel 2007
Een paar gebruikers hgebben alleen maar excel 2010 en dan gaat het mis.
De volgende problemen ontstaan dan
1) Drop-down menu werkten niet meer. Gaat om de kolommen H en U van het "Invoerblad" (deze zijn groen aangegeven)
2) Ik heb een aantal draaitabellen aan elkaar gekoppeld, zodat ik maar op een plaats de datum hoef te selecteren. Dit werkt nu niet meer. Is in "Gegevensblad". Deze koppeling is een vba code (PivotTableUpdate)

Grootste probleem is nr 2.

Vraag is hoe kan ik voorkomen dat excel 2010 mijn versie van 2007 veranderd?
Hoop dat jullie een oplossing hebben

Bijlagen

Beste EA

Probleem is bij mij eigenlijk net omgekeerd. Alles is opgemaakt in Excel 2007 (en werkt daar ook). Als iemand alleen dat document opent in Excel 2010 dan zijn oppeens de drop-down menu's verdwenen en zijn de draaitabellen niet meer met elkaar verbonden.

De vraag is dus eigenlijk hoe ik nu kan voorkomen dat Excel 2010 een "puinhoop" maakt van het programma (dat opgemaakt is in excel 2007 en op zich perfect werkt)

Roelof

Ik weet hier geen antwoord op.
Voorstel;
Neem contact op met Microsoft Nederland.

Je mag wel veronderstellen dat zij hier een oplossing voor hebben.

Suc6

Nergens een oplossing gevonden. Heb alles maar overgezet naar Excel 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan