Problemen externe harde schijf imation apollo

Status
Niet open voor verdere reacties.

richardrook

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2006
Hallo,

ik heb een imation apollo externe schijf gekocht van 160gb,
als ik nu mijn muziek kopier naar de schijf gaat het eerst normale snelheid en na een tijdje stopt hij ineens en lijkt het alsof de externe schijf vastloopt. hij gaat dan niet meer verder. Als ik hem dan opnieuw aansluit doet hij het weer even maar dan stopt hij ook weer snel.

wie weet wat dit is of wat ik fout doe

gr

Als de harde schijf tikt, geef het dan maar op. Heb je nog garantie? Ga er dan mee terug. Probeer de harddisk eerst nogmaals NTFS te formatteren. (Bij fat32 kan het zo zijn dat je een bestand probeert te kopieren die een te grote naam heeft. NTFS kan dit wel hebben.)

Ja hij begint ook te tikken, maar ik kan wel gewoon bestand plaatsen, maar daarna word het teveel op de 1 of andere manier.

Als je harddisk echt begint te tikken istie gewoon kapot. Kun je er niks meer mee meestal....

Oke ik had gehoopt dat het een kleinigheid was omdat ik wel gewoon alles kan openene etc.. iig bedankt

Ik heb zoveel mogelijk bestanden geprobeerd erop te zetten.. niks aan de hand... kan ook gewoon lezen.. en als ik alles in 1 keer eraf haal.. doet hij het ook gewoon.. alleen als ik teveel in 1 keer erop zet.. dan houd ie gewoon op.

Kan het niet aan liggen dat ik een bepaald programma nodig heb etc.. ik heb namelijk niet geinstalleerd alleen automatisch via windows.

Met Fat 32 kun je kleine bestanden opzetten.
Met Ntfs is dat het dubbele.
Doe nou wat Anthony zei,Formatteren naar Ntfs.
En kijk dan of het over is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan