Problemen grafische kaart en beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Swifty

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2004
Ik heb een clean install gedaan van men windows xp home editon nederlands.Alles is geupdate incl SP2.Ook men drivers van men videokaart is up to date maar toch heb ik problemen met men beeldscherm en kan ik geen enkel spel spelen.Ik heb bij beeldscherminstellingen men hardwareversnelling moeten verminderen want anders kreeg ik rare strepen en vreemde kleuren op men scherm bv het icoontje van men outlook express werd roze enz...

En welk spel ik ook wil spelen loopt men pc vast.

Weet iemand hoe ik dat kan oplossen want ik weet het echt niet meer De video kaart is nogthans een nieuwe Ati radeon 9550 256 DDR ram
Besturingssysteem windows xp home editie nederlands.
Amd 1200 Moederbord K7SA5
Laatste nieuwe drivers van ati radeon gedownload en geinstalleerd en ook de laatste direct x geinstalleerd.
Ik heb ook opgemerkt dat als ik men drivers van men videokaart wis en heropstart ik die problemen niet heb maar dan staan de drivers van de ati radeon ook niet geinstalleerd en staat hij standaard op vga scherm het is pas na het installeren van de drivers oud of nieuw dat de problemen opduiken gaande van kleur veranderen tot pixels missen.
ook in de ati scherm kan ik de 3mode niet zien want dan loopt hij vast.

Wie kan mij hier mee helpen??

ik had die ati 9550 nog wat had ik ook ik kreeg ook na een half jaar rare kleuren in beeld en dat zoort gijn deed de kast open zat die een beetke los had ik hem er weer goed ingedrukt ded die het weer ff. na een week zat die weer los toen heb ik er een ati radeon 9800 pro in gedaan daar heb ik nog geen problemen meh gehad.

hoop dat dit jouw probleem ook is

MZL
:D

jah had ik ook als ik geen drivers had geinstaleerd was het goed en toen de drivers toen deed die raar

Ik heb dit ook , ik zie roze en soms gele strepen door me beeld dit gaat weg als ik me drivers verwijder ,maar als ik drivers updat ,krijg ik dat , en zonder drivers kan ik geen games spele :(

Zelfde probleem hier. De Outlook-icoontjes (en dan met name de eneloppes) krijgen roze stippen. Bij het legen van de prullenbak komt ook een roze streep op het scherm.
Misschien is er iemand met een een andere oplossing dan een andere videokaart? :evil:

Dit kun je niet anders oplossen , dit probleem komt vooral voor bij de ati radeon 9800.Breng je kaart terug binnen met je garrantie en krijg een nieuwe of koop een nieuwe betere.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan