problemen Hard Disk Maxtor 3200

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascaleke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jan 2007
ik heb een externe Hard Disk Maxtor 3200 , die devolgende fout melding krijgt
]
naamlooscv6.png

gans de dag liggen klooien , meestal gaf hij geen krimp, kwam niets te voorschijn , ook ,heb hem ook uit de behuizing gedaan en rechtsreeks in mijn PC gestoken, maar dat hiekp ook niet, uiteindelijk via usb nogmaals 50x in en uit trekken verschijnde er ineens bovenstaande fout melding :(
er staan nogal wat ingescande brieven op en tape opnames die nogal een emocionele waarde hebben en hoop dat ik er nog aan kan, ik ken niets van het computertaaltje :o
maar hoop dat iemand mij toch gelukkig kan maken

groetjes
Pascale

Sluit de schijf aan, en wacht tot de melding komt dat hij niet geïnstalleerd kan worden.
Verwijder nu de hardware(met uitroepteken) uit apparaatbeheer.

Eenmaal verwijderd, verwijder je de schijf van de pc.

Herstart nu je pc.

Sluit nu je schijf weer aan.

ik krijg nu onderstaand scherm.
ik probeerde zowel " ja alleen deze keer" en ook "nee nu niet"

en bij beiden kreeg ik vervolgens het zelfde scherm Hardware installatie -

waaruit ik ook beiden keuze opties heb geprobeerd en kreeg ik uiteindelijk he tzelfde resultaat een tekst ballon
>>er is een probleem opgetreden bij de nieuwe hardware, mogelijks is er een probleem opgetreden bij de hardware <<

Laatst bewerkt:
heeft er nog iemand een optie ?
ik zou het erg vinden dat ik de gegevens kwijt ben, omdat er ook video opnames op staan en dergelijke die een grote emcionele waarde hebben van mijn overleden vader ,ik heb twee dezelfde schijven , en alle twee hetzelfde probleem .

pascale

.

Laatst bewerkt:
Misschien een beetje laat, maar hopelijk hebben andere gebruikers nog iets aan deze info.

Ik heb dezelfde klachten gehad, geen goede herkenning en de HD niet te benaderen.

Tip: luister goed naar de adapter van het aparaat, maakt deze een hoog piepend geluid, dan is mogelijk de adapter defekt.
Bij opstarten vraagt de HD extra vermogen die niet geleverd kan worden en de HD gaat weer uit, de spanning stijgt daardoor en de HD zal opnieuw proberen op te starten.
De HD zal in deze cyclus blijven hangen.

Ik heb de adapter vervangen voor een 1500 mA exemplaar en werkt weer naar behoren.
De HD vraagt bij opstarten ongeveer 1500 mA maar in opgestart stadium nog maar 700mA.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan