Problemen Incredlimail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat geldt dan vermoedelijk ook voor mij. Margriet moet
mijn opmerkingen hierover dan maar vergeten.
Goed nieuwjaar gewenst,
en wat mij betreft : Over en sluiten.
Jantien
 
bereiken van helpdesk ICM?

Hallo Jantine en Jean
Misschien een stomme vraag, maar ik wil graag mijn klacht aan ICM voorleggen en heb op alle mogelijke manieren gezocht naar een mailadres van hun helpdesk maar kan het nergens vinden. Wel als je VIP support nodig hebt maar aangezien ik de gedownloade versie heb gaat dat niet op.
Ik krijg steeds meer problemen, wilde me vanmorgen aanmelden voor smulweb en moest een net paspoort aanvragen. Alles ingevuld en werd aangemeld als lid, ik moest alleen nog even een link aanklikken dat ik de registratiecode heb gelezen maar het lukt van geen kant, ik kan me niet aanmelden! En ik begin daar zo van te balen he. Terwijl ik ICM zo'n leuk programma vind!
Dus alle tips zijn meer dan welkom!
Alvast bedankt maar weer voor het meedenken,
Groeten,
Margriet
 
sorry, ik gebruik de vip-support ... ik denk dat je die ook mag gebruiken maar dat je langer zal moeten wachten op een antwoord ...
 
Margriet,

Heb je probleem met een klein leugentje om bestwil
gemeld via mijn VIP-helpdesk.
Antwoord krijg ik in elk geval.
Of dat helpt, moeten we afwachten.
Je hoort van me zodra ik iets weet.

Jantien
 
Ha Margriet,

Heb je problemen met een leugentje om bestwil voorgelegd aan mijn VIP-support.
Antwoord krijg ik in elk geval.
Of ze jou gaan helpen, moeten we afwachten.
Je hoort meteen van me zodra ik iets weet.

jantien
 
Hoi,
Had ook mailproblemen en mij eerste bericht leek niet verstuurd.
Overigens, heb je al raad gevraagd bij je provider van je internetverbinding?
Daar hebben ze vaak ervaring met IC, in elk geval hier in Frankrijk.
Succes.
jantien
 
Hoi Jantien,
Allereerst bedankt voor je hulp, geweldig zeg!
En ik heb inderdaad al hulp aan mijn provider gevraagd alleen die wil niet verder helpen, ze ondersteunen alleen Outlook expres.
Gisteren lukte het niet om een netpaspoort aan te maken voor smulweb en op het laatst geprobeerd om dit via Outlook te doen maar dat werkt nu ook niet zoals het moet.
Woon jij trouwens in Frankrijk?
Nou Jantien, ik wacht in spanning af, nogmaals hartstikke bedankt!!!
Groetjes, Margriet
 
Hallo Margriet,
Heb al antwoord van Incredimail. Vertaling staat er achter. Laat je weten of het lukt?
Zo niet, dan vraag ik verder, maar dan zijn meer gegevens van je pc nodig.
En anders wil ik de "David"die ons geholpen heeft graag even zijn succes laten weten.

Hun oplossing:
Close all programs and windows - Sluit alle progarmma’s en vensters
Open Internet Explorer. – ga naar Internet Explorer

Go to: Tools -> Internet Options – ga naar Extra . Internet-opties
s******************************************************************************
In the new window go to: "Programs". – in nieuwe venster: open tab Programma’s

Click on the "Reset Web Settings" button – Klik op “Webinstellingen herstellen”.
Select Yes – Kies : ja.

Mark the "Internet Explorer should check to see whether it is the default browser" check box
Vink in vakje : Internet Explorer moet controleren of dit de standaard browser is (of zoiets).
******************************************************************************
Now go to the "Advance" Tab. – Ga nu naar “geavanceerd”

Click on the "Restore Defaults" button. – klik op de knop: standaardinstellingen herstellen

Click on OK and close all windows. – Klik OK en sluit alle vensters.
******************************************************************************
Tell us if this had solved your problem – Laat weten of je probleem is opgelost.

Dit is toch echt een WORLD WIBE WEB-resultaat: Nederlandse vraag via Frankrijk beantwoord uit de USA.
(Nee, ik woon niet in Frankrijk maar probeer er wel zo vaak te zijn dat mijn pc daar staat).
Hoop dat het nu lukt: succes!
jantien
 
Hallo Jantien,

Je bent een schat!!!!!!!!!! Het werkt perfect, geweldig zeg.......
Ik ben zo blij als een kind in een snoepwinkel.
Heel erg bedankt voor alle moeite en dan ook nog het vertalen erbij.
Toch een geweldig iets he, dat internet.
Nogmaals heeeeeeeeeeeeel hartelijk dank,
Groetjes, Margriet
 
Ha Margriet,

Wat heerlijk dat het is gelukt!
Ik zal je gejubel zo getrouw mogelijk doorgeven aan onze IC-helper "David".

Veel plezier ermee,

jantien
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan