Problemen installatie SpeedTouch

Status
Niet open voor verdere reacties.

jmkooren

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2003
Berichten
12
Lukt nog niet

Ook na de-installatie van NFW en uitzetten XPF lukt het mij nog niet.
Ben ik een kluns? Ik geloof het wel, want al de beschikbare kpn-documentatie heb ik uitgevoerd.
Ik ben jarenlang pc-gebruiker, maar hier weet ik geen raad meer. Moet maar hulp van buitenaf gaan zoeken.
---

Ben in het bezit gekomen van ethernetmodem. SpeedTouch 510i. Thans heb ik een USB-aansluiting.(SpeedTouch vh MXStream).
Ik heb nogal wat problemen met het installeren.

Ik heb mijn USB-aansluiting verwijderd, mijn firewall (Norton) buiten werking gesteld. Via config.

De installatie van de ethernetmodem lukt steeds niet. Elke keer krijg ik de opmerking dat er een firewall werkt. voorzover ik (ben geen techneut) na kan gaan heb ik deze uitgeschakeld, zelfs daar voor, verwijderd.

Weet mij geen raad meer. Al de kpn documentatie opgevolgd. Modem komt niet van kpn, wel disk met kpn config en setup-cdr werd bij de modem geleverd.

Kan iemand mij helpen? Hoe luiden de configuraties voor de installatie?
Al vast bedankt.

Joop
 
Laatst bewerkt:
In XP zit ook een firewall en iedere keer wanneer je weer opstart start automatisch de Norton weer op, wanneer hij niet goed buiten gebruik is gesteld.
 
Ik hoop dat je Norton via Config-scherm ==>software heb gedeinstalleerd, anders ken er nog wat in het register staan, waardoor de problemen worden veroorzaakt...
 
XP

Hoi...

Gebruik je toevallig XP, aangezien daar ook een firewall ingebouwd is... Die je ook natuurlijk uit kunt zetten..

Groetjes, Anne
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan