problemen installeren Norton update

• Onderwerp starter Onderwerp starter roby
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

roby

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Gaat om een programma update zie screenshot .
norton.jpg

Hij haalt hem wel binnen maar instaleert hem niet af ?

Lijkt mij een illegale versie van een Symantec (Norton Internet security?)programma

Waarschijnlijk zit er ergens een controle op een bestand(en) dat misschien gemodificeerd is(zijn)

Maar kan het mis hebben

groeten

Michel

Sorry michel Fout gegokt .

2Dagen geleden nieuwe computer gekocht met een software pakket met o.a norton 2003 .
Heeft gisteren wel andere updates bijgewerkt alleen deze wil ie niet pakken ?

Ben te eerlijk had er een legale versie opstaan , heb nu 2004 eropgezet die ik nog had liggen en nu zonder problemen .

Saldos toch bedankt voor de moeite

Ik heb hetzelfde gehad. Ben drie dagen bezig geweest met Norton verwijderen en telken opnieuw installeren. Nu eindelijk goed.
Volg nauwkeurig alle stappen.
Voor je norton opnieuw installeerd, mag er niets meer van symantec opstaan, anders krijg je weer deze fouten.Maak even een copietje van het volgende.
1. Ga naar configuratiescherm/software/verwijder daar Norton en alles van symantec. Verwijderen doe je niet door op verwijderen te klikken , maar op wijzigen.
2. Ga naar C:\ program files. Verwijder de hele map van symantec.
3. Ga naar C:\Program files\ common files. Verwijder de map Symantec shared.
4. Ga naar start. Klik uitvoeren. Regedit.
Nu goed opletten. Niks anders aanklikken dan wat ik nu zeg.
Bovenaan in de menubalk klik op bewerken, zoeken. Klik symantec. Wat blauw in beeld komt van symantec weggooien. Alleen de map van symantec, want wat er bovenstaat wordt na het weggooien ook blauw, Maar die beslist niet weggooien.
Heb je dit geddaan, ga je terug naar menu bewerken. Ga naar volgende zoeken. Weer weggooien wat van norton of symantec iis. Dit zo herhalen totdat er komt te staan dat het zoeken is voltooid. (voor de zekerheid map sluiten en herhalen vanaf punt 4.
Bij Norton downloaden verwijderbestandje RNAV. RNIS. Sym.clean. RNAV is voor een alleenstaande versie anti viruss. RNIS is voor internetsecurytie. Sym.clean is voor system works. Gebruik dit verwijderingsbestandje voor de versie wat je hebt. Meerdere versies ook meerdere ver wijderbestandjes.
Dan weer de pc. afsluiten en opnieuw opstarten.
Nu alles opnieuw installeren.
Bij updates binnenhalen eerst de common client. De pc. afsluiten. Dan pas de andere updates ophalen. De pc. weer afsluiten en dan moet het goed gaan. Als dit niet het geval is zoals bij mij, dan moet je dit blijven herhalen totdat het wel goed is. Veel werk, maar dit is de enige weg, om norton er goed op te krijgen. Heel veel succes toegewenst. Ik hoop alleen al voor het werk dat het na de eerst poging goed gaat. Succes Hannie.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan