Problemen internet browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodneypeugeot

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2003
Hallo,

Ik heb hier bij een screenshot gemaakt van mijn probleem ik wil waar de rode lijn omheen staat weg hebben uit mijn internet. Ik weet echt niet hoe ik het weg krijg het staat ook niet als software geinstalleerd op mijn pc.

Wie kan mij helpen??

Groetjes

Bijlagen

• internet.jpg
    internet.jpg
    36,7 KB · Weergaven: 57
Dat kan je regelen in je pulldown menu bij view, toolbars (in het nederlands: beeld, werkbalken
Je kan daar dmv aan en uit vinken dit soort dingen regelen.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door rodneypeugeot
Waar staa dat pulldown menu dan bij XP

Staat niet in XP, maar in internet explorer. Je wilt namelijk de werkbalken van internet explorer aanpassen.
Boven in je internet explorer scherm heb je van links naar rechts de opties:

bestand, bewerken, beeld, favotrieten, extra, en help

Missschien is het toch zinvol eerst het advies van M@rio op te volgen, lijkt op spyware.

Geplaatst door gezina
Missschien is het toch zinvol eerst het advies van M@rio op te volgen, lijkt op spyware.

Lijkt er niet alleen op, het IS spyware. Vervelende iSearch spyware. Zeker het advies van M@rio volgen dus.

Geplaatst door buffy

Lijkt er niet alleen op, het IS spyware. Vervelende iSearch spyware. Zeker het advies van M@rio volgen dus.

Met zachte drang probeerde ik dat idd te melden, beter is kordaat op te treden! :D :thumb:

download spybot en ad-aware, deze is gemakkelijk te vinden via google en beide gratis te downloaden.Run deze programmas in veilige modus(F8 tijdens opstarten drukken en dan voor veilige modus kiezen).
Regclaener is ook een gratis programma dat het register eens onder handen neemt.In het programma is er een tabblad software waar alle softwarecomponenten genoteerd die op de pc zijn geinstalleerd.Veel uitgebreider dan de informatie die je vind bij software van het configuratiescherm.

Geplaatst door flupeke
download spybot en ad-aware, deze is gemakkelijk te vinden via google en beide gratis te downloaden.Run deze programmas in veilige modus(F8 tijdens opstarten drukken en dan voor veilige modus kiezen).
Regclaener is ook een gratis programma dat het register eens onder handen neemt.In het programma is er een tabblad software waar alle softwarecomponenten genoteerd die op de pc zijn geinstalleerd.Veel uitgebreider dan de informatie die je vind bij software van het configuratiescherm.

Alle spywareinfo plus de bijbehorende downloads staan in de eerder gegeven link. Bovendien kunnen Spyware-experts nog verder advies geven in het bewuste topic.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan