problemen internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

granitk7

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2012
Berichten
863
ik heb regelmatig als ik op internet zit dat mijn internet het niet meer doet en geen pagina's meer laad dan krijg ik het gele driehoekje rechts onderaan het probleem is alleen bij mijn pc de laptop en de andere apparaten doen het wel goed
 
Heb je het over draadloos of bekabeld Internet?

Scan eens met MBam Free op malware op dat uit te sluiten.
Kijk eens of er geen update is voor de drivers van de netwerkkaart.

Zo draadloos, hoe is het als je bekabeld aangesloten hebt.
 
ik kan op het moment niet op malware scannen en het is een bekabelde verbinding heb ook al geprobeerd om de kabel in de laptop te steken en toen deed hij het wel en ik heb niet zo lang geleden nog met het programma uniblue driverscanner gekeken of er nog updates waren heb ze allemaal geupdate
 
Laatst bewerkt:
Dit is meer een software probleem.
Heb je alle updates van windows?
Heb je java of adobe flash geïnstalleerd?
 
Beide en ik heb alle updates van windows sinds gisteren maakt de pc geen verbinding meer met de router en de laptop is wel verbonden maar internet doe het niet dan moet ik de laptop opnieuw opstarten en dan doet hij het weer
 
Laatst bewerkt:
Wanneer had je nog wel draadloos internet?
Zet eens een herstelpunt terug van toen.
 
Blijkt dat de apdapters voor local area connection uitstond simpel opgelost met windows netwerk controle in ieder geval bedankt voor de reacties
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me zinvol te controleren met Mbam Free.
Dat gaat niet van zich zelf uit!
 
Kan het ook met avg ben nu aan het scannen met Mbam maar ik vroeg het me af

Mbam heeft geen malware gevonden

En het probleem is weer terug:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ik gisteren geprobeerd het voorbereiden van het herstelen duurde drie uur lang dus toen heb ik de pc maar aan en uitgezet maar het raare is nu dat ik een soort van usb met een wifi... in m'n pc heb gedaan en dat hij het zo wel doet
 
@granitk7,
Ik heb een aantal berichten samengevoegd. Indien je informatie wilt toevoegen aan je laatste bericht kun je hiervoor de knop bericht aanpassen gebruiken indien er nog niemand gereageerd heeft.
 
Je gebruikt dus nu een andere draadloze netwerkkaart (via usb).

Als je de draadloze netwerkkaart in de laptop zelf aan de praat wilt krijgen, zou ik in Apparatenbeheer deze opzoeken, naar het stuurprogramma gaan en de vorige versie terugzetten.
Ofwel helemaal verwijderen, herstarten en opnieuw installeren ( ik neem aan dat je de drivers ervoor hebt).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan