Problemen Ipad 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cowgirl

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2006
Hallo allemaal,
Ik heb een IPad 3 16GB geheugen, nu staan er niet zo heel veel app's op maar het gekke is als ik bij mijn instelling kijk dan heb ik nog maar 4,8 GB over!

en bij beheer opslag staat dat mijn mail 843MB in gebruik heeft, sinds kort heb ik ook de IPhone 6 en als ik het dan daar mee vergelijk dan staat daar bij mijn mail 6,7MB

Heb ook het idee dat mijn Tablet een stuk trager is geworden!!

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen??

Groetjes Cowgirl

Ik begrijp best dat de nieuwere tablet's sneller zullen zijn!!
Waar het mij omgaat is dat bepaalde app's zoveel MB's wegnemen, en hoe ik dit op kan lossen omdat te verminderen!!

Het enige waar ik mijn tablet voor gebruik is af een toe een spelletje, mail en internet....

Groetjes Cowgirl

Ik denk dat het niet zo zeer aan de apps ligt maar aan wat anders zoals foto's, filmpjes, muziek e.d. Dat zijn vaker de meeste ruimte vreters

Controleer hier eens het een en ander. Klik ook op diverse linkjes en je krijg allerlei uitleg. Sluit je hem wel eens aan op je computer Itunes enz enz.

Ja het is een hele kluif he.

https://support.apple.com/nl-nl/HT201656

Laatst bewerkt:
Dank je jullie wel, ga het eens op mijn gemak lezen, maar blijf toch met het punt zitten als ik op: algemeen - gebruik - beheer opslag, daar staat onder mijn mail met 843 MB vervolgens geeft hij aan mail en bijlage 843 MB.
Maar onder mijn hele mail zijn geen bijlage's te vinden alles heb ik leeg en schoongemaakt, heb hem ook al een keer verwijderd en toch neemt het zoveel in beslag...

Groetjes Cowgirl

Ja dat had ik mij ook al bedacht, maar dit vind ik wel de laatste optie!! Hoopte namelijk dat iemand mijn kon vertellen hoe het komt dat dit zoveel MB's in beslag neemt.
Nogmaals bedankt voor het meedenken.

Groetjes Cowgirl

Al gedacht aan de mail app te deinstalleren? en bij het deinstalleren alle gegevens laten wissen?

Ja denk dat het de enige oplossing is, hoewel ik dit al een keer eerder heb gedaan!!

Groetjes Cowgirl

Hallo en ja laten we eerlijk zijn 843 MB is niet veel. Stelt niet zoveel voor op 16 GIG. Dus dat zal het niet zijn. Probeer toch die hele kluif nog eens te doorgronden.

Het kan niet anders zeg ik dan.......Of toch wel?? :d

Proberen. Maak eens ruimte vrij of zo. Misschien is dat het probleem. Klik

Fabrieksinstellingen zeg ik oke, tip van Peter. Maar pas als alle opties zijn uitgeput en je er niet meer uitkomt zonder hulp.

Laatst bewerkt:
Dank en Manamana, ik ga mij er morgen of overmorgen weer in verdiepen!!!
En misschien toch proberen om een reserve kopie te maken, sinds dat ik Windows 8.1 op mijn computer heb is het wel een stuk lastiger geworden om mijn IPad te synchroniseren, maar ik blijf proberen :rolleyes:

Groetjes Cowgirl

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan