Xalted One
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 apr 2003
Ik ben sinds gisteren overgestapt van een GF 2 MX naar een Ati Radeon 9600 SE. Kaart ingebouwd, tot zover geen problemen. Ik start de computer op, foutmelding over het radeon configuratiescherm & drivers, geen probleem, drivers waren niet installed. Drivers van de GF verwijderd.
Drivers geinstalleerd, reboot. Foutmelding, zelfde als hierboven.
Goed, misschien corrupte drivers op de bijbehorende CD.
Naar Ati website; drivers gedownload. Oude drivers verwijderd. Nieuwe drivers geinstalleerd. Bij opstarten geeft de monitor Out of Range aan ivm reffreshrate 160(!). Kom in windows, geeft ie dat niet meer aan maar gewoon beeld. Muis doet het niet (MX500 USB aangesloten).
Windows opnieuw geinstalleerd. Drivers van CD geinstalleerd, zelfde foutmelding.
Er blijken veel mensen te zijn met dit soort problemen met deze kaart. Komt dit iemand bekend voor?
Ik heb trouwens even een andere monitor aangesloten, is geen probleem, deze doet het goed.
Vraag gaat in eerste instantie om die drivers.
Drivers geinstalleerd, reboot. Foutmelding, zelfde als hierboven.
Goed, misschien corrupte drivers op de bijbehorende CD.
Naar Ati website; drivers gedownload. Oude drivers verwijderd. Nieuwe drivers geinstalleerd. Bij opstarten geeft de monitor Out of Range aan ivm reffreshrate 160(!). Kom in windows, geeft ie dat niet meer aan maar gewoon beeld. Muis doet het niet (MX500 USB aangesloten).
Windows opnieuw geinstalleerd. Drivers van CD geinstalleerd, zelfde foutmelding.
Er blijken veel mensen te zijn met dit soort problemen met deze kaart. Komt dit iemand bekend voor?
Ik heb trouwens even een andere monitor aangesloten, is geen probleem, deze doet het goed.
Vraag gaat in eerste instantie om die drivers.
Laatst bewerkt: