[Problemen] Medion Digitale Camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinv2u

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 nov 2003
Hoi Allemaal,

Ik heb een Medion digitale camera van de Aldi aangeschaft.

Als ik deze in de USB poort op mijn systeem doe (Win XP), en ik de camera op webcam stand zet,
slaat het hele systeem vast, en start deze opnieuw op. Vervolgens krijg ik de volgende fout:
"Het systeem is hersteld van een ernstige fout".

Ik heb de camera op een Win XP systeem geprobeerd van een kennis, en hier werkt het allemaal goed.

Wat is het probleem?
P.S. Die kennis heeft tevens dezelfde camera, die het goed doet, maar mijn systeem slaat ook vast met deze.

Kevin,

Laatst bewerkt:
Slaat je pc al vast zodra je de camera aansluit of pas als je foto's probeert te downloaden van je camera. Werken overige USb apparaten wel goed?

Het systeem slaat vast als ik zeg maar naar die foto map ga, en als ik naar de webcam stand switch.

Op het moment dat ik de camera in mijn pc stop,
slaat hij niet vast.

'k heb er niet echt veel verstand van, maar wellicht helpt elke suggestie jou een stukje dichter naar de oplossing:

wat ik ooit gehoord en hier op dit forum ook wel eens gelezen heb (als ik het mij goed herinner), is dat er wel eens "gezeur" is met betrekking tot een bepaalde stroom consumptie van usb-apparaten. Als jij toevallig meerdere usb apparaten aan je systeem hebt hangen is het wellicht een optie om er een of meerdere even te ontkoppelen en daarna de camera + software nog eens te proberen......?

Ga eens naar Windows Update (als je dat al niet gedaan hebt)daar stond laatst een upgrade over USB
in.
Ik heb dezelfde camera, ook XP,en werkt prima.
Ik neem aan dat je de applicatie software geinstaleert
hebt ?

Ik heb ook een medioncamera van een jaar of twee oud. Ik download de foto's altijd door Photo Editor te openen en viad scannen naar de camera te gaan. Hij ziet de camera dan dus als scanner.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan