problemen met aanmaak spore-account

Status
Niet open voor verdere reacties.

chazaka

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Berichten
8
ik heb afgelopen zaterdag spore gekocht.
Het spel werkte prima, behalve dat ik geen spore account kan aanmaken.
Er stond onder bij de registratie dat dit niet voldoet aan de criteria.
kan iemand mij helpen?
 
ik heb afgelopen zaterdag spore gekocht.
Het spel werkte prima, behalve dat ik geen spore account kan aanmaken.
Er stond onder bij de registratie dat dit niet voldoet aan de criteria.
kan iemand mij helpen?

Kan je iets duidelijker zijn?

Als er iets niet voldoet aan de criteria, naam ik aan dat er ook bij moet staan wat er dan precies niet klopt. Met zo'n registratie kan vanalles fout gaan, van spelfouten tot het vergeten van het invullen van een veld.
 
als eerste wordt er naar je email gevraagd. Dan typ ik dan in en controleer ik op spelfouten. Dan komt het meest onduidelijke van die hele registratie, namelijk het wachtwoord. Er staat niks bij geschreven waar die aan moet voldoen. Dus ik typ mijn gewoonlijke wachtwoord in. Dan komt je gebruiksnaam en je geboortedatum. Bij je gebruikersnaam wordt erbij vermeldt 5-16 (volgens mij) letters of cijfers. Daarna kan je nog aanvinken of je informatie wil ontvangen over nieuwe dingen bij EA-games en je kan aanvinken of je akkoord gaat met de algemene ... (ben even de naam kwijt, ik hoop dat je weet wat ik bedoel). De 2e vink ik dan aan, omdat je zonder niet verder kan.
 
Ok, dat is een beschrijfing van alles wat je in moet vullen, maar er staat niet bij waar ik om vraag.

Wat staat er als foutmelding? Want aan alleen de criterai die niet voldoet, heb je niet veel. Wat is de exacte foutmelding?

En vul je ook de verplichte code in? De twee hokje waar een vinkje in kan zijn niet verplicht, de overige informatie wel.
 
Laatst bewerkt:
ik heb al de exacte foutmelding gegeven. Ze zeggen niets erbij.
Nog wat informatie: elke keer als ik probeer verder te gaan wordt het wachtwoord weggehaald, maar dat is volgens mij niet echt bijzonder. Ik heb het vaker gezien.

en over welke verplichte code heb je het?
 
Op welke manier probeer jij je in te schrijven?

Ga je gewoon naar www.ea.com en klik je daar op registreren? Zo ja, dan krijg je dus een invul formulier en vlak boven de vakjes waar je twee vinkjes in kan zetten staat een beveiligingscode. Deze MOET je overtypen in het invulvak dat erbij hoort. Dit is om te kijken of je wel echt een mens achter een toetsenbord bent in plaats van een bot.

Maar vertel me eerst even hoe jij je probeert in te schrijven, via welke site en geef daar even de link van, dan kan ik zelf ook even kijken.
 
ik schrijf me in via het spel. daar kan je ook registreren volgens hun. Daar kan ik helaas geen link van plaatsen
 
Dan neem ik aan dat je wel verbinding hebt met het internet op het moment dat je je probeert te registreren. Maar heb je ook je firewall toestemming gegeven om het spel door te laten? Kan zijn dat het daarop blijft hangen, want als de firewall de boel tegenhoudt, kan je je niet registreren.
 
ik heb het probleem. ik probeerde me te registreren op www.ea.com en daar zeggen ze erbij dat je 18 jaar moet zijn om zonder toestemming te registreren en dezelfde regels waren op het spel
 
Aha, daar heb ik inderdaad niet aan gedacht. Tja dan zit er weinig anders op dan te wachten of om toestemming te vragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan