Problemen met "Afdrukken" en "Afdrukken..."

Status
Niet open voor verdere reacties.

roadrunner007

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2009
Ik zou graag de knop "Afdrukken..." toevoegen, maar als je dit doet dan wordt de knop Afdrukken toegevoegd, maw er wordt rechtstreeks afgedrukt. En ik zou het menu voor Afrukken willen openen
Iemand raad

Thks

Welke versie ... !!

Hoi,

Er zitten nogal wat verschillen tussen de 'balken' in de verschillende versies, vooral 'tot-en-met' 2003 en 'daarna' .....

In 2007 toevoegen van de opdracht 'Afdrukken' achter de Office-knop aan de werkbalk 'Snelle toegang', levert in elk geval steeds een volgend dialoogvenster op en gaat niet meteen afdrukken .......

Maak een knop op je formulier en zet de navolgende code bij de click eigenschap:

DoCmd.RunCommand acCmdPrint

Dat is een goeie om te onthouden, thks.
Maar deze keer moet hij echt in de menubalk komen

Menubalk aanpassen (rechtsklikken op een menu), en het menu <Afdrukken> uit het menu <Bestand> met de <Ctrl> toets ingedrukt naar de gewenste plek slepen.

Nog iemand wakker :) Heb je daar een printscreen van, want zo 's morgens is dat wat Chinees :)

Een plaatje zegt meer dan een duizend woorden. Of zoiets? Is in mijn geval vaak nog waar ook ;)
Dus: <Extra>(of rechtsklikken op menubalk), <Aanpassen> en dan uit het menu <Bestand> de optie <Afdrukken> naar de gewenste plek slepen, terwijl je de <Control> toets ingedrukt houdt. Doe je dat laatste niet, dan verplaats je het menu. En is-tie weg uit het menu <Bestand>

Bijlagen

• Menu Afdrukken.jpg
    Menu Afdrukken.jpg
    42,4 KB · Weergaven: 26
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan