problemen met alcohol

Status
Niet open voor verdere reacties.

magriet

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2004
Goedenmiddag

Ik ben al heel lang bezig om het programma Alcohol aan de gang te krijgen maar het lukt me maar niet.
Ik heb een free trial versie gedownload maar krijg steeds de melding dat er een fout is opgetreden en of het naar microsoft moet worden verzonden.Ik word er moedeloos van, waar kan dat nu aan liggen? O ja, ik heb Windows XP, dit voor het geval deze informatie van belang zou zijn.
Alvast bedankt
Margriet

*offtopic*
als ik de titel lees lijkt het op een drank probleem :)

*ontopic*
kan je zo 123 niet helpen met je probleem.
Maar waar wil je alcohol 120% voor gebruiken want er zijn zat andere alternatieven.

Greetz
Easy

alcohol

Haha, de borrel van gisteren is al uitgewerkt

ik wil het gebruiken om een spel op cd te zetten, dit lukt niet met Nero

Hai Margriet....je mag mij best even rechtsstreeks mailen op .......................

Misschien kan ik je helpen.

groetjes:thumb:

Laatst bewerkt:
Wat ik meestal doe is als nero een image niet ondersteunt wat waarschijnlijk het probleem is dan lees ik de image in met Deamon Tools (virtual CD/DVD speler haalt tevens de beveiliging eraf) en dan doe ik een 1 op 1 kopie met nero. Als het geen image is dan is er nog een programma maar kan even niet op de naam komen.

Greetz
Easy

Laatst bewerkt:
alternatieven voor Alcohol 120% is oa MagicISO, UltraISO en CloneCD om images te branden en of rechsstreeks 1 op 1 kopien te maken, kopieerbev. te omzeilen, etc. etc.

Oke.... om even op de vraag terug te komen...

Verzend de fout eens even naar microsoft. Een internetpagina uit de Knowledge Base zal openen met eventueel het bericht in dat de fout gekend is + de oplossing ervoor.

James :)

hallo james
dit is de foutmelding:
C:\DOCUME~1\magriet\LOCALS~1~Temp\602_appocompat.txt

De tildes staan ietsje hoger

Kun je hier iets mee?(ikke niet n.l.):o

c:\Documents and Settings\magriet\Local Settings\temp\602_appocompat.txt
Even zoeken op je schijf en hier even posten :D

Laatst bewerkt:
misschien is dat de fout, ik kan n.l. local settings niet vinden op C.Heb het ook al geprobeerd met de zoekfunctie maar er wordt niets gevonden

Ik wou het er nog bij typen maar ik ben het vergeten.

Ga naar extra en vervolgens mapopties.
extra_mapopties.gif

Ga naar het tabblad weergave en stel in dat verborgen mappen moeten worden weergegeven.
expl_hiddenon.gif

Druk op ok en nu zal de map er wel bij staan.

hebbes, als ik local settings aanklik dan zie ik 4 mappen, application data, geschiedenis, temp en temporary internet files staan. waar moet ik het in zoeken?

temp

sorry was ik vergeten te zetten in mijn vorig bericht... :o

daar staan 2 van die bestandjes in de vorm van een kladblokje, bij de een staat 9e10 appcompat txt en de ander 9905 appcompat txt. Dus die met 602 zie ik niet staan

Nogmaals, had je die fout nu ook al eens echt verzonden naar microsoft. Veel mensen denken dat dat niks oplevert, maar als je het rapport verstuurd krijg je soms een heel interessant artikel van microsoft terug uit hun Knowledge Base en wie weet ook een antwoord.

En is herinstallatie een optie of blijft de fout dan gewoon?

ik had het verzonden zoals je had gezegd en het antwoord was dus die 602 melding.

Herinstallatie ook geen optie?

(open die andere appocompat.txt eens en kijk of dat ook foutenlogboeken zijn... misschien kunnen we daar iets mee..)

ik heb al tig keer ge-herinstalleerd en het blijft een probleem. Morgen ga ik wel verder kijken nu is het bedtijd. Bedankt voor je hulp in ieder geval en welterusten.
Margriet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan