problemen met antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank vd B

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2004
Berichten
15
Hoi,

Sinds vandaag zit er een icoontje op mijn systeembalk, iedere keer komt er een ballonnetje met systemalert.
Als ik er op klik dan gaat hij hier naar toe: http://www.antivirgear.com/?aff=1012
Ik heb norton antivirussoftware, die heb ik laten scannen, ik heb ook ad-aware en spybot geprobeerd maar ik krijg hem niet weg.
Ik denk dat 1 van de kinderen iets geaccepteerd heeft.
Het stond ook bij configuratiescherm-software, hier heb ik hem verwijderd maar hij blijft op mijn systeembalk staan.
Weet iemand misschien een oplossing.

Bij voorbaat dank,
Frank,
 
Erpcity,

Het programma werkte perfect.
Ik stond er van te kijken wat hij er nog allemaal vanaf haalde na ad-aware en spybot.
26 trojans, 1 dialer, en alles van die infectie 10stuks malware.
Een echte aanrader, de computer is ook gelijk een stuk sneller.

Bedankt Frank
 
Hm..klinkt te mooi om waar te zijn en een zoektochtje via Google brengt mij dan ook bij onze "vrienden" van hijackthis.nl en daar word erg sceptisch over het programma gedacht ook na enkele tests. Er schijnen veel false positives te worden gevonden wat eventueel verklaard waarom er bij jou nog veel meer gevonden werd. Ik weet het niet maar ik ga eens op onderzoek van dit wonder programma.

Oh ja, hier de link naar het onderwerp op Hijackthis.nl...niet zo jong meer maar toch.

http://www.hijackthis.nl/forum/viewtopic.php?t=2750&sid=42f06cee61cb69b196c333773e833f48
 
Raymond, dat programma is een erg oed programma en geldt al lang niet meer als een slecht programma. Het is flink verbeterd en wordt aangeraden op diverse anti-malwarefora ( ook op Nucia ).
Het is dus een prima en te vertrouwen programma.

Dat topic op Hijackthis.nl is oud, en geldt al niet meer.:)
 
Maar is tot zover ik weet voor het eerst dat ik het hier zie, ook jou heb ik het geloof ik nog niet zien aanraden. Ik beweer ook niet dat het een slecht programma is alleen had ik er nog nooit van gehoord en ben ik erg voorzichtig met deze "wonder" programma's.
 
Klinkt goed.
Wie weet als ik het ooit eens nodig heb maar gelukkig ben ik zelden besmet met iets. Al die programma's zijn mooi hoor, maar kunnen niet op tegen verstandig internet gebruik. Beter voorkomen dan genezen hè..;)


Bedankt voor de links ook!
 
Daarom vind 'het' ook niets. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan