Problemen met asus x52j

Status
Niet open voor verdere reacties.

anne92

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2014
haaj,
Ik heb sinds de laatste tijd problemen met mijn Asus X52J. Terwijl de accu nog vol is tussen de 70-100% dan valt hij ineens uit. En moet hem dan aan de lader leggen en als ik hem opgestart heb zie ik dat er nog meer hij vol is voor 8%. Ik krijg geen melding van dat hij aan de lader moet. Hoe kan het dat hij van 80% ineens helemaal leeg is? Ligt het aan mijn accu? Of ligt het aan mijn laptop :confused:. Hij is van 2010.

Alvast bedankt.
Anne

HOI,

welkom op Helpmij.nl

Gezien de leeftijd van het notebook zou het best eens aan de accu kunnen liggen slechte cel ertussen denk ik zo .Als notebook voor de rest nog goed functioneert zou dit dan een oplossing kunnen zijn.

Ja dat dacht ik ook al dat het de accu zou zijn. Maar wist het niet zeker. Ik heb hem nu 4 jaar en ben al aan mijn 2e accu bezig. Ik heb deze accu nu meer als 1.5 jaar. Verders werkt de laptop nog prima. Dan maar een nieuwe accu kopen.

Bedankt voor u reactie.

Modag: Deze accu heb ik via internet gekocht. Was wel accu voor deze type laptop. Als u dat bedoeld met de vraag. Had deze accu voor 70 euro besteld via een computer site. en accu hiervoor had ik in een winkel gekocht.

Peter: Bedankt voor de link? Is ebay wel beetje betrouwbare site met bestellen enz?

HOI,

Ik bedoelde met orgineel of het echt asus accu was is de tweede dus die u gekocht had maar gezien de prijs denk ik dat het wel het geval is

Hoi,

ja de eerste accu die ik kocht was 100 euro. en de 2e was 70 ongeveer. Dus accu's goedkoper dan 40/50 euro is niet altijd goed? Sorry dat ik het vraag heb niet zo heel veel verstand van zulke dingen.

HOI,

Er gaat wat mis denk ik de eerste accu zat bij notebook toen je hem kocht dus tweede koste 70€ lijkt mij dat die origineel was gezien de prijs, en ja nu moet je je afvragen of je weer een origineel wilt of een niet originele gezien de leeftijd van het notebook dat is een keuze die jij kan maken.

Hallo

"Peter: Bedankt voor de link? Is ebay wel beetje betrouwbare site met bestellen enz? "

Indien je betaald met pay-pal is er zeker geen probleem.

De batterij packs op deze site zijn kwalitatief goed , alsook snelle levering.

Petr

Modag:
Sorry volgens mij heb ik het verkeerd uitgelegd. Toen ik laptop kocht zat er accu bij. En na 2 jaar ging die stuk. Heb ik nieuwe gekocht van 100 euro en na een jaar ging die weer stuk heb ik online 1 gekocht van 70 euro. Ja heb niet zo zin om een accu te kopen van boven de 50 euro. Als ik geld genoeg heb wil ik toch andere laptop kopen.

Peter:
Ja paypal is veilig om te betalen. voor 20 euro kan je nergens anders een accu kopen. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan