problemen met avast anti virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

robin65

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2008
Dag allemaal

Zal maar helemaal bij het begin beginnen.

Al een tijdje als ik mijn computer opstart kreeg ik de melding dat ik niet een legitieme versie van windows had.Dat probleem heb ik dus verholpen door wga ui te schakelen.
ik zag ook steeds dat mijn avg anti virus verouderd was. ik dacht dat ik avg gewoon kon up daten en dat dan het probleem over zou zijn,maar heb nog steeds problemen.
Toen heb ik avg 7.5 verwijderd en 8.0 erop gezet en toen gaf ie ook aan dat avg 8.0 verouderd is. Ik las toen later iets over avast anti virus en heb avg 8.0 verwijderd en avast 6.8 erop gezet maar nu krijg ik nog steeds een beveiligingsmelding dat het verouderd is.
ik heb ook een licence sleutel ingevoerd maar hielp ook niet
Weet niet meer wat ik moet doen en ik wil geen virussen op mijn computer.

Wie kan mij helpen !:(

ik heb ook avast maar normaal wordt het automatisch geupdate maar als da niet gaat kun je iets proberen namelijk dit: start=> alle programma's=> avast antivirus.
als je avast hebt gestart wordt er eerst eeen geheugencheck gedaan. als dat gedaan is krijg je een scherm (zie bijlage) en dan op dat sterretje (zie avast 2) en dan vernieuwt hij de software:thumb:

Bijlagen

• avast (Large) (Small).jpg
    avast (Large) (Small).jpg
    71,4 KB · Weergaven: 49
  • avast 2 (Large).jpg
    avast 2 (Large).jpg
    22,8 KB · Weergaven: 66
bedankt ga het ff proberen
heeft het niet te maken met ilegale windows?

hey cedje

Het lukt niet er staat dat licence sleutel tijdelijk uitgeschakeld is
wat nu ?

het kan zijn dat er problemen zijn omdat je geen betaalde versie hebt van avast maar wat als je probeer in dat scherm. achter automatisch bijwerken staat enkel gegevens... klik dat aan en dan krijg je een scherm (zie bijlage) en zorg dat virusbibliotheek op automatisch staat en bij programma: vraag wanneer de updates beschikbar zijn.

sorry was even bijlage vergeten bijzetten hier is hem dan ;)

Bijlagen

• avast 3 (Small).jpg
    avast 3 (Small).jpg
    68,7 KB · Weergaven: 44
daar stond alles al precies zoals je zei.

maar net toen ik programma up date deed stond er

de lecentie sleutel van dit product is tijdelijk uitgeschakeld
uw systeem tijd /datum werd gewijzig;herstel dit en breng de licentie sleutel opnieuw in

dan vrees ik toch dat er iets van spyware opzit. draai eens het progje spyware doctor. maar zoals ik al zei het kan er ook aan liggen dat je de niet betaldende versie hebt.
maar in het begin toen ik nog geen betalende versie had, had ik dat probleem niet:shocked:

hopelijk lukt het:thumb:

oke
hoop dat ik niet teveel vraag
bedoel je versie van windows hoe duur is betaalde versie
en moet ik spyware doctor downloaden

ben pas 2 sec aan scannen en er zijn al 4 bedreigingen en 58 infecties gevonden:shocked::shocked::shocked::shocked::( wat betekent dit

dat er veel spyware opzit als de scan gedaan is moet je op een bepaalde knop duwen maar ik weet niet meer welke. die is wel duidelijk zichtbaar en dan wordt de spyware verwijderd. :)

moet ik (selectie herstellen) klikken ? annuleer is de andere knop

Pardon. ik hoop dat je er nog bent. Avast Home Edition, de gratis maar bijna helemaal functionele versie is momenteel bij versienummer 4.8 en de virusbibliotheek is ongeveer 080527-0.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan