Hallo,
Ik heb hier een PC staan die geen beeld wil geven. Alles gaat aan, ventilators draaien, harde schijf gaat aan, lichtjes gaan aan e.d. maar geen beeld. Ook geen BIOS oid. Helemaal niets
Wat ik al heb gedaan
#4 verschillende werkende TFT's/CRT's geprobeerd
#RAM in een ander slot
#ander RAM geheugen geprobeerd
#Alle componenten los (DVD speler, HDD)
#Videokaart in het PCI-E slot
#Nieuw moederbord erin
#Andere nieuwe voeding erin.
#Andere processor
#Andere koeler van de processor
Zoals je ziet heb ik bijna de hele kast verwisseld.. behalve de behuizing. DVD speler heb ik los gehad en werkte ook neit dus kan niet daar aanleggen. PC heeft het 2-3 jaar altijd goed gedaan dus het is ook geen verkeerde samenstelling van hardware.
Ten einde raad. Wie o wie heeft nog een troubleshoot optie voor mij over? :shocked:
Bvd,
Jerry
Ik heb hier een PC staan die geen beeld wil geven. Alles gaat aan, ventilators draaien, harde schijf gaat aan, lichtjes gaan aan e.d. maar geen beeld. Ook geen BIOS oid. Helemaal niets
Wat ik al heb gedaan
#4 verschillende werkende TFT's/CRT's geprobeerd
#RAM in een ander slot
#ander RAM geheugen geprobeerd
#Alle componenten los (DVD speler, HDD)
#Videokaart in het PCI-E slot
#Nieuw moederbord erin
#Andere nieuwe voeding erin.
#Andere processor
#Andere koeler van de processor
Zoals je ziet heb ik bijna de hele kast verwisseld.. behalve de behuizing. DVD speler heb ik los gehad en werkte ook neit dus kan niet daar aanleggen. PC heeft het 2-3 jaar altijd goed gedaan dus het is ook geen verkeerde samenstelling van hardware.
Ten einde raad. Wie o wie heeft nog een troubleshoot optie voor mij over? :shocked:
Bvd,
Jerry