Problemen met Beveiligingsupdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

randew

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2010
Berichten
11
Hallo,

wie kan mij helpen,

Sinds een aantal dagen blijf ik melding krijgen voor onderstaande automatische updates. Dit begon op 9 juli. Nadat ik deze via de site van 'mircosoft update" had laten installeren blijf ik toch deze updatemelding continu krijgen. Laptop meerdere malen uitgedaan echter update melding komt toch weer, wie kan mij helpen????

KB2478658: Beveiligingsupdate voor .NET Framework 2.0 SP2 en 3.5 SP1 op Windows Server 2003 en Windows XP x86
Downloadgrootte: 0 kB , 0 minuten (Gedownload; gereed om te installeren)
Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld waardoor een kwaadwillende gebruiker uw Windows-systeem waarop Microsoft .NET Framework wordt uitgevoerd, kan beschadigen en volledige controle over het systeem kan krijgen. Installeer deze update van Microsoft om uw computer hiertegen te beveiligen. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten. Details...


KB2446704: Beveiligingsupdate voor .NET Framework 2.0 SP2 en 3.5 SP1 op Windows Server 2003 en Windows XP x86
Downloadgrootte: 0 kB , 0 minuten (Gedownload; gereed om te installeren)
Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld waardoor een kwaadwillende gebruiker uw Windows-systeem met Microsoft .NET Framework kan beschadigen en er volledig controle over kan krijgen. Installeer deze update van Microsoft om uw computer hiertegen te beveiligen. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten. Details...


KB2418241: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework 2.0 SP2 en 3.5 SP1 op Windows Server 2003 en Windows XP x86
Downloadgrootte: 0 kB , 0 minuten (Gedownload; gereed om te installeren)
Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld waardoor een kwaadwillende gebruiker uw Windows-systeem met Microsoft .NET Framework kan beschadigen en toegang tot gegevens kan krijgen. Installeer deze update van Microsoft om uw computer hiertegen te beveiligen. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten. Details...


KB979909: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 en .NET Framework 2.0 SP2 voor Windows 2000, Windows Server 2003 en Windows XP x86
Downloadgrootte: 0 kB , 0 minuten (Gedownload; gereed om te installeren)
Er is een beveiligingsprobleem vastgesteld waardoor een kwaadwillende gebruiker ongemerkt digitaal ondertekende inhoud kan manipuleren wanneer deze inhoud wordt gebruikt door een toepassing die gebruikmaakt van het Microsoft .NET Framework op een Windows-computer. Installeer deze update van Microsoft om uw computer hiertegen te beveiligen. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten. Details...


KB982168: Update voor Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 voor Windows Server 2003 en Windows XP x86
Downloadgrootte: 0 kB , 0 minuten (Gedownload; gereed om te installeren)
Installeer deze update om verificatiereferenties in specifieke scenario's te verbeteren. Als u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer wellicht opnieuw opstarten Details...
 
In de Geschiedenis van Windows Update zie je dus dat deze updates mislukt zijn.
Er staat altijd een foutcode bij.
Welke is dat?
 
Laatst bewerkt:
In de geschiedenis zie ik dat ze gelukt zijn (groene vinkje) echter ik zie rechtonder steeds dat update icoontje en daar staan deze 5 updates weer. Wat mij opvalt is als ik via windows update het plusje aankruis(meer info) dat krijg ik onderstaande te zien, Downloadgrootte: 0 kB , 0 minuten (Gedownload; gereed om te installeren).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan