Problemen met Bittorrent, Internet explorer en Dropbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

adekikker007

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2006
Berichten
18
Goedemiddag,

Ik heb sinds gisteren problemen met mijn Acer laptop waar Windows Vista op draait.

Wanneer ik bijvoorbeeld Internet Explorer open dan geeft hij de volgende melding: "De Instelling van uw standaardzoekprogramma voor Internet Explorer is beschadigd door een programma. De instelling is in Internet Explorer teruggezet op de oorspronkelijke zoekmachine, Search Results (dts.search-results.com) In Internet Explorer worden nu de zoekinstellingen geopend waarin u deze instellingen kunt wijzigen of meer zoekmachines kunt instaleren." Als ik dit wegklik doet Explorer het wel gewoon.

Wanneer ik Bittorren open staan er nog downloads in die ik allang verwijderd heb en wanneer ik deze nogmaals verwijder en Bittorrent afsluit krijg ik de volgende melding: "Unable to resume file some data may be lost, another program might have the file open or the disk is full". Wanneer ik dit wegklik en Bittorrent weer open dan staan de verwijderde downloads er gewoon weer.

En ik gebruik het programma Dropbox om foto's van mijn telefoon naar mijn computer over te brengen. Wanneer ik opstart krijg ik de melding" Couldn't start Dropbox, this is usualy because of a permissions error" Dropbox werkt dan ook niet meer.

Ik heb deze programa''s al een keer opnieuw geinstaleerd en ook dat werkt niet. Nu heeft mijn vriendin wel per ongeluk iets met de gebruikersaccount van mijn laptop iets gedaan (naamswijziging) Misschien dat dit er iets mee te maken heeft. Een herstelpunt waarnaar ik de laptop terug kan brengen heb ik ook niet omdat ik dat tijdelijk even had uitstaan(stom).

Is er iemand die misschien weet wat er hier aan de hand is want ik kom er niet uit.

Alvast dank,

Gr Dennis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan