Problemen met branden van audio-cd met Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

geert1964

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2010
Ik heb pianoconcerto nr. 3 van Rachmaninov succesvol gedownload van het internet.
Het gecomprimeerde archief bestond uit 3 mp3-bestanden.
Nu heb ik met Nero geprobeerd deze 3 bestanden op een CD te branden.
Het omzetten van de mp3 bestanden naar audio nam verschillende minuten in beslag. Het waren dan ook 15 à 20 Mb mp3 bestanden.
Tot zover alles goed, denk ik (het omzetten duurde wel lang, maar zal wel normaal zijn).
Ik klik branden aan bij Nero en hij begint.
Hij voltooit de klus zonder opmerkingen.
Als ik nu de Cd wil afspelen, en nu komt het, geven de eerste 2 nummers totaal geen geluid.
Het derde nummer, zo'n 15 minuten muziek, staat er wel integraal op.
Windows Media Player geeft 3 nummers aan, compleet met de duur, maar de twee eerste nummers zijn muissstil, zoals ik al zei.
Waaraan kan dat liggen, denk je ?
Bijkomend eigenaardigheid is, als ik in Windows Verkenner naar de CD kijk, geeft hij 3 bestanden aan van gelijke grootte, nl. allemaal 1 kb groot!
Rarara!

Alle 3 de nummers in mp3 formaat kunnen volledig met Windows Media Player afgespeeld worden.
Alleen na het omzetten en branden loopt er iets mis.

Alle 3 de nummers in mp3 formaat kunnen volledig met Windows Media Player afgespeeld worden.
Alleen na het omzetten en branden loopt er iets mis.

je kan gewoon proberen hem als data-cd te barnden dan gaat het bij mij meestal goed dan gaat hij niet formateren.
dat werkt bij bijna alle cd-spelers.:thumb:

Als ik de muziek in mp3-formaat brandt op een CD, kan mijn gewone CD-speler deze niet afspelen.
De 3 nummers moeten dus geconverteerd worden naar audio!

Als ik de muziek in mp3-formaat brandt op een CD, kan mijn gewone CD-speler deze niet afspelen.
De 3 nummers moeten dus geconverteerd worden naar audio!

ik zou gewoon kijken op welke manier hij gaat branden en op verifiëren na branden aan staat dat kan miss verschil maken

Controleren op welke manier Nero brandt, begrijp ik niet.
Verifiëren staat aan en geeft geen foutmelding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan