Problemen met branden van bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

fairytale

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Hallo mensen,

Sinds enkele dagen heb ik problemen met het branden van videobestanden met programmas zoals Nero en IMGBURN. Ik heb het gevoel dat het ook kan liggen aan mijn DVD-brander? Zou wel vreemd zijn aangezien deze laptop net nieuw is..

Wanneer ik de bestanden toevoeg @ nero en druk op branden krijg ik het volgende schermpje te zien:

dvddefectqs5.jpg

f ik nou 4x of 8x brandt.. de fout blijf ik terug zien.

Bij het branden van ISO bestanden met IMGBURN dan begint hij wel maar de ene keer stopt hij op 15% en andere keer 36%.. Wel ***** want zo gaan mijn DVD-schijfjes eraan..

Kan iemand me helpen? Is mijn DVD-brander kapot ? Of zijn de bestanden incompleet die ik brand?

Alvast bedankt voor de hulp!!

Snelheid testen

Wat zegt nero snelheid testen.

En waarom niet eerst virtueel branden. Duurt langer dat weet ik, maar je schijfjes blijven goed.

Toen ik met Nero wilde branden kon ik dat vakje om te testen niet aanvinken, dat was zeg maar bevroren. :shocked:

Overigens probeerde ik met IMGBURN nog een videobestand te branden en toen kreeg ik ook een soortgelijke error.

Enig idee wat het zou kunnen betekenen? Hij was rond de 20% en opeens begon die buffer uit te vallen en kreeg ik deze error.

dvderrorma3.jpg

Testen grijs

Als testen grijs is zou ik eens een andere brander proberen.
Heb je geen garantie meer.
En virtueel wil ook niet ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan