Problemen met branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maersk

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2008
Hoi, ik probeer op mijn mac een DVD te branden met VIDEO en AUDIO_TS. Nu heb ik dit met het gratis programma 'Brand' geprobeerd, en met Toast Titanium. Bij geen van beide is het tot nu toe gelukt, ik heb twee verschillende macs gebruikt, en twee verschillende soorten DVD's, maar niets helpt. Bij Brand krijg ik een foutmelding dat de DVD niet 'geauthoriseerd' kan worden, en bij Toast geeft hij de foutmelding "mac os error result code=-39"

Wat moet ik doen om gewoon DVD's te kunnen branden? :confused:

Alvast bedankt! :) :thumb:

Laatst bewerkt:
Ik ben niet bekend met Mac's, maar normala gesproken moet je voor een dvd alleen de bestanden in de map VIDEO_TS branden en niet de map AUDIO_TS

Ook dan doet hij het niet... Ik heb zowat alles al geprobeerd! Er staat ook niets om te branden in de map AUDIO_TS ;)

met windows zal het makkelijker gaan denk ik probeer er vista op tezetten met bootcamp en probeer dan vanuit windows tebranden maar je kan beter de mappen op stick zetten en dan via windows branden misschien lukt het dan denk ik ik ben dan ook niet bekend met mac

Ik denk niet dat het het waard is om helemaal windows erop te zetten om een filmpje te branden... En ik heb het uberbrandprogramma voor mac, en hij doet het niet! Er zal toch wel een iets makkelijkere oplossing zijn dan rigoreus het-maar-via-windows te proberen?

Toch bedankt voor jullie reacties! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan