problemen met Brandsoftware

Status
Niet open voor verdere reacties.

jdegoede

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Ik had een oudere versie van Nero waar ik (computer leek) redelijk mee uit de voeten kon. Het mooie ervan was dat je bij het kopiëren van een muziek CD rechtstreeks naar een internet database kon om de titels van de nummers daar te downloaden voor de hoes. Op mijn nieuwe PC heeft een andere, nieuwere Nero die ongevraagd vervangen en nou zoek ik een eenvoudig CD en DVD kopieer en brand programma die die functie ook heeft. Is dat er?

Ik heb burn4 free gedownload, maar het lijkt wel of ik daarmee wel kan branden maar niet kopiëren: is dat zo?

Erger nog: opeens is de google-zoekmachine verdwenen uit mijn browser en zit er een burn4free zoeker in. Hoe kan ik dat veranderen?

Wel veel vragen in één keer, maar toch.

Dat van je startpaginakomt omdat je niet hebt opgelet bij de installatie van het programma. Er zit bij gratis software vaak een optie om je startpagina naar een of andere zoekmachine of zo in te stellen. Dit kan je eenvoudig weer terug zetten door als je op je vorige startpagina bent het adres naar je startpagina-knop te slepen.

Ik kijk later nog wel naar andere software, zit nu op mijn telefoon.

moeite

Ik snap het niet goed. Ik werk hier voor het eerst met Google Chrome en wat is dan de startpagina knop/ Ik heb google wel gesleept naar het meest linkse tabblad, maar dat werkt niet.

Brandsoftware en labes printen

Ik ben nog steeds op zoek naar een (gratis) brandprogramma waarmee je ook gelijk de CD-labels kan maken en printen. Bij voorkeur een programma dat de gegevens ophaalt in de internet-database, zoals een vroegere versie van Nero ooit deed. Wie kan mij helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan