Problemen met C: schijf ruimte!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gm0cr0

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2008
Hallo, al een tijdje geeft mijn C: schijf aan dat ie vol zit, dus heb documenten en programma's weggehaald of verplaatst. Na de eerste keer programma's verwijderen was er 4 gb weer vrij, maar na een dag zat ie alweer bijna vol dus heb i kweer allemaal dingen weggehaald en verplaatst naar de D: schijf, maar k krijg weer hetzelfde verhaal:( Mijn C: schijf heeft normaal 80 gb ruimte Ik sanp echt niet dat het kan vol zitten met wat k er nu op heb staan Zou dit door een virus kunnen komen ofzo want kheb echt niks geinstalleerd of hij zegt weer dat ie vol zit.

Gr ali

Laatst bewerkt:
Je bent niet aan het downloaden?

Utorrent reserveert alvast de ruimte bijv. Je zou eens een nieuwe installatie van Windows kunnen overwegen. Kijk ook eens tussen je persoonlijke bestanden (video's, muziek) wat weg kan. Na eentijde kan dat ook veel ruimte in nemen,

allemaal al gedaan khad een keer zelfs 10gb aan films weggehaald en na twee dagen was tie weer "vol", dat zegt ie tenminste en kben niets aan t downloaden, k overweeg al om windows opnieuw te installeren maar kben eerst op zoek naar makkelijkere manieren.

Gebruik je vista? zoja, dan kan het aan systeemherstel liggen.

Windows XP Pro gebruikt ook gewoon systeemherstel hoor. Rechtsklikken op Deze Computer, dan naar tabblad Systeemherstel en daar de grootte instellen voor de hoeveelheid ruimte die je wilt reserveren (of niet - maar da's geen aanrader..)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan