Problemen met cd-rom software TomTom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Italklaas

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2005
Ik heb een probleempje met het laden van mijn cd-rom van TomTom (Gebruikershandleiding). Ik weet ook niet of het een software probleem is of dat het probleem ergens anders ligt. Wanneer ik de cd-rom in mijn Plextorretje doe, en hij begint te laden, krijg ik steeds een schermpje met de volgende boodschap:

TomTom Setup

Not enough free space on temporary folder.

Cannot run setup

Ik snap hier niks van, omdat alle temporary folders leeg zijn. Maar de cd-rom met software wil dus niet opstarten.
Wie heeft er enig idee wat ik hiermee moet doen? De eerste 2 keer dat ik dit schijfje gebruikte, werkte alles perfekt en vanaf de 3e keer dus niks.

MVG Klaas

Ik heb hetzelfde probleem ben jij er inmiddels al achter:o

Ik ga er van uit dat het gaat om Navigator versie 5.

1. Verwijder de CD-rom uit uw CD-rom speler.
2. Klik op Start, kies Run en typ %temp%, klik dan op OK.
3. Selecteer het bestand setup.exe van TomTom (met de rode handjes) en verwijder dit bestand door op de delete knop van uw toetsenbord te drukken.
4. Plaats uw NAVIGATOR 5 Upgrade CD-rom in de CD-rom speler.
5. Nu kunt u uw TomTom NAVIGATOR 5 Upgrade installeren.

Met vriendelijke groet,

cdrom TomTom

Beste Diver, heb het probleem niet weten op te lossen, of misschien ook wel. Van de 1 op de andere dag deed de cdrom het opeens weer. Ik geloof dat dit gebeurde nadat ik de pc een grote schoonmaakbeurt heb gegeven. Volgens mij is het weer gaan werken na het gebruik van CCleaner, om het register op te schonen. Zou zeggen probeer het eens uit, je hebt toch niks te verliezen en als het niet lukt, heb je in ieder geval je register weer eens schoon.
Succes,

Klaas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan