Problemen met Comodo Timemachine op Windows 7 64bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Athalon1951

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2005
Ik heb wederom een zeer vreemd probleem met software, ik heb 1 week geleden geprobeerd Comodo Timemachine te installeren wat al voor geen meter lukte, het programma liep vast op het schermpje waar je drie keuze's kon maken, 1 volledige installatie, 2 herstel installatie en 3 Remove installatie. Het enige wat ik kon aanvinken was Remove installatie wat de andere twee waren "Greyed Out" oftewel niet eens aan te vinken. Nog vreemder is dat ik nog nooit wat van Comodo op mijn machine gehad heb, maar elke keer als ik wilde installeren MOEST ik eerst de oude Comodo verwijderen (waarvan ik voor een week geleden nog nooit van gehoord had) :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:

Wat ik dit voor een stuk Software wat eerst verwijderd moet worden, terwijl het nog nooit op deze machine heeft gestaan :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:

Heft iemand op dit forum ook dit soort problemen gehad met Comodo Time Machine.

Had toevallig deze week ook erover gelezen,ga hem nu downloaden en zelf installeren (ook 64-bit) dan hoor je wel van me hoe het mij vergaan is.
Edit: Nou bij mij is het prima gelukt, ik heb een dualboot-systeem (XpProSp3 32-bit en Win7 Ultimate 64-bit) maar ik moest het programma wel op allebei de systemen installeren wat ik inmiddels ook heb gedaan en het werkt perfect hier, ik heb inmiddels een snapshot gemaakt en als ik opstart krijg ik voor de Bootkeuze-optie een scherm (+/- 5 sec.) om op de Home-toets te drukken om het systeem te herstellen (mocht hij niet meer opstarten).
Ik zal dan morgen eens uitproberen of dat ook idd werkt.
Wat ik heb gedaan: Eerst op Win7 geïnstalleerd en bij (aanbevolen) restart Win7 geladen, daarna op Xp geïnstalleerd en bij (aanbevolen) restart XpPro geladen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan