Athalon1951
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 sep 2005
Ik heb wederom een zeer vreemd probleem met software, ik heb 1 week geleden geprobeerd Comodo Timemachine te installeren wat al voor geen meter lukte, het programma liep vast op het schermpje waar je drie keuze's kon maken, 1 volledige installatie, 2 herstel installatie en 3 Remove installatie. Het enige wat ik kon aanvinken was Remove installatie wat de andere twee waren "Greyed Out" oftewel niet eens aan te vinken. Nog vreemder is dat ik nog nooit wat van Comodo op mijn machine gehad heb, maar elke keer als ik wilde installeren MOEST ik eerst de oude Comodo verwijderen (waarvan ik voor een week geleden nog nooit van gehoord had) :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:
Wat ik dit voor een stuk Software wat eerst verwijderd moet worden, terwijl het nog nooit op deze machine heeft gestaan :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:
Heft iemand op dit forum ook dit soort problemen gehad met Comodo Time Machine.
Wat ik dit voor een stuk Software wat eerst verwijderd moet worden, terwijl het nog nooit op deze machine heeft gestaan :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:
Heft iemand op dit forum ook dit soort problemen gehad met Comodo Time Machine.